GeirHaa Startet 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 8.Juli.2007 Hei Alle Er det noen som har ett skjema som viser oppkobling med en skillebryter for batteripakker ( 0-1-2-1+2 ) og uten skille rele ? eller må jeg ha skillerele ?? Alt motas med takk Geir Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Med meget stor sannsynlighet finner du svaret her et sted. Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 8.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2007 Hei! Her kan du lese deg opp om "Lading av flere batteribanker" i Ingars utmerkede verker: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=17767&hl=BEP Her er det beskrevet løsninger med både hovedbrytere/batterivendere, skilledioder og skillerele'. Jeg har montert et "BEP" skillerele, og syns det fungerer utmerket! I tillegg til det har jeg selvfølgelig hovedbrytere - en for hver av batteribankene, slik at anlegget kan gjøres strømløst når båten forlates. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.