Aase Startet 8.Juli.2007 Del på Facebook Startet 8.Juli.2007 Trenger hjelp til valg av propell til en Sun 33 med Mercruiser 4,2 ES 320 Hk Bravo 2. Hadde en 19,5 x 21P propell som sannsynligvis røk i vulkingen på fredag. kan denne propellen være for tung? Har noen erfaring/ide' om hva som er beste valg? Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 8.Juli.2007 Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 PowerTech har cuppet propellere uten vulket nav. De er akkurat kommet på markedet. PT propellen har bedre ytelser på min båt enn Merc. Jeg har nå kjøpt en av de nye, men ikke prøvd den enda. Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Aase Svart 8.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 PowerTech, hvor finner jeg det? Sitér dette innlegget Link to post
Blanco Svart 8.Juli.2007 Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 prøv www.ptprop.com. Jeg kjøpte min hos Propellservice på Os. tlf 40400516 Sitér dette innlegget Blanco - I stille vær er alle gode sjømenn (Margaret Riis) Link to post
Mr. Import Svart 8.Juli.2007 Del på Facebook Svart 8.Juli.2007 hei, må ha solid hub og stål prop , helst 4 bladers på den båten , alu. med gummivulk holder ikke i det hele tatt. Sitér dette innlegget Link to post
Aase Svart 9.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Juli.2007 Snakket med Winrace i Arendal. De sier at stål er det eneste som holder. De hadde en 19"-4 bladet, så det blir vel en tur til Arendal. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.