Jump to content

Kvæk kvæk lyd i Bravo 3x drev!


SF

Recommended Posts

Ved Gjetøya (Østfold) holder det til en svanefamilie (mor, far og 3 små). Jeg holdt på å montere påhengeren på gummibåten da de kom padlende forbi. Skal si "Gunde-far" var illsken, freste og holdt på å avlegge meg et besøk oppi gummibåten! Jeg fant det tryggest å trekke meg tilbake til moderskipet til "anfallet" gikk over. Tøffing, det der! :smiley:

Redigert av Arvid_A (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Litt vanskelig å se på bildet men, anden sitter faktisk oppe på toppen av drevet.

Det var et par svaner som også sirklet rundt i vika men endene stakk så snart de nærmet seg.

 

Noen hissige j..... disse svanene. Driter som en voksen mann gjør de og.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Link to post
Share on other sites

Vi fikk en møkkfull Onsing i forkabinen kl 0300 en stille sommermorgen for mange år siden. Han trodde ikke sine egne berusede øyne når vi visste ham hvor i kartet vi befant oss. Fyllt av fortvilelse dro den bolde Onsing ut på nye eventyr i søken etter Byfogden i Fredrikstad mens det lå igjen en svak eim av gammel fyll etter ham. Jeg tenker bruden ble veldig fornøyd ved synet av den skjeggete tilkommende med vakre blodskutte øyne. :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...