Jump to content

forandre utg innsugsluft på turbo-


hifo

Recommended Posts

det er en ettermontert intercooler på min turbomotor.. slangen som er brukt fra turbo til intercooler , har en 180` sving , og er ca 120 cm lang... men hvis jeg løsner de 6 skruene som holder utgående sneglehus fast til turbohuset kan man da vri huset slik at jeg bare får et rett rør på ca 35 cm ned til intc ?? hva slags tettning er det der?? må den da byttes?

dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator.

Link to post
Share on other sites

Ja, det er vel litt avhengig av hvilken turbo du snakker om. På Volvos sine (som vel anvender KKK Turbo) kan du løsne de 6 boltene og snu uttaket som du vil mener jeg å huske. Tettingen er en gummi O-ring som ligger i et spor i huset. Denne trenger normalt ikke å byttes.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...