VO`n Posted July 10, 2007 Share Posted July 10, 2007 Kan noen fortelle meg hva 130 hk til B20`n har som ikke 115 hk har ? Enkel og dobbel gasser ? Quote Link to post
Erik Posted July 11, 2007 Share Posted July 11, 2007 Forskjellene på B20 i Bil (som vel har 85 Hk ??) er som du sier dobbel forgasser + høyere kompresjnon (lavere, og større ventiler), og kvassere kam. 115 Hk derimot er jeg mer usikker på forskjellen på, for den må jo være 'trimmet' litt allerede. Det er mulig å få ut rundt 230 Hk av en B20 (Uten Turbo etc), men da er den neppe stabil nok til å egne seg i båt lenger Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
VO`n Posted July 11, 2007 Author Share Posted July 11, 2007 Hei og takk for svar Funnet 2 annonser på Blocket, 1 med singel gasser som var på 115 og en med dobbel som da hadde 130 Tenkte da i mitt lille hode at det måtte vel være da bedre med singel gasser, men større en vanlig Stromberg/Solex og heller sette på en weber... En B20 med 230 hester tror jeg ikke er så enkel og holde stabil Quote Link to post
Recommended Posts