Jump to content

2000 Medlemmer


Chrian

Recommended Posts

Da har vi fått 2000 medlemmer her på dette båtforumet, ser ut til at Snowflake er medlem nr.2000, ett ganske imponerende tall for ett forum som er laget og drevet på dugnad.

 

Har ikke undersøkt hvor mange av de 2000 som er reelle medlemmer, dvs ikke bare er registrert for så å ikke logge inn siden, men det er etterhvert svært mange forskjellige brukernavn som deltar i diskusjonene og poster innlegg her.

 

Lykke til med de neste 1000 og all honnør til de som bruker mye av fritiden sin her slik at forumet fungerer og utvikler seg.

 

:flag:

MVH Chrian

Link to post
Share on other sites

  • 8 måneder senere...

Da har vi fått 2000 medlemmer her på dette båtforumet, ser ut til at Snowflake er medlem nr.2000, ett ganske imponerende tall for ett forum som er laget og drevet på dugnad.

 

Har ikke undersøkt hvor mange av de 2000 som er reelle medlemmer, dvs ikke bare er registrert for så å ikke logge inn siden, men det er etterhvert svært mange forskjellige brukernavn som deltar i diskusjonene og poster innlegg her.

 

Lykke til med de neste 1000 og all honnør til de som bruker mye av fritiden sin her slik at forumet fungerer og utvikler seg.

Dette var 1.mars i år hvor medlem 2000 kom og slik det ser ut så er medlem 4000 på plass innen utgangen av september.

Link to post
Share on other sites

Viser medlemmer 1 til 100 (av 3937 totalt medlemmer) i dag den 10.09.04

Forstår ikke denne jeg heller ...??? Hva prøver du å få sagt John_Kr? Hvem viser du, hva viser du, noen visere enn andre, ja kanskje de 100 første er de viseste? Eller er det slik at de første skal bli de siste? 1 til 100, - hvem, hva, hvor?  :rolleyes:
Link to post
Share on other sites

OK - det ble litt rart dette da, jeg tok bare kopi av det som sto på medlemssiden.

 

Denne: Viser medlemmer 1 til 100 (av 3940 totalt medlemmer).

 

Det jeg mente var å fortelle at det var 3940 medlemmer akkurat nå. Beklager den litt uklare teksten. Håper jeg blir tilgitt- :rolleyes:

Kallesignal: LA9312 MMSI: 257048160

Link to post
Share on other sites

OK - det ble litt rart dette da, jeg tok bare kopi av det som sto på medlemssiden.

 

Denne: Viser medlemmer 1 til 100 (av 3940 totalt medlemmer).

 

Det jeg mente var å fortelle at det var 3940 medlemmer akkurat nå. Beklager den litt uklare teksten. Håper jeg blir tilgitt- :yesnod:

..... har sittet en time og vurdert det, tror vi sier det er greit ...  :sailing::smiley::lol: :lol:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...