storepaasan Startet 11.Juli.2007 Del på Facebook Startet 11.Juli.2007 ER det noen som kan fortelle meg hvor serienummeret på en VP KAD 42 skal befinne seg? jeg har saumfart hele motorblokka og finner ikke ut av det . Fra når ble KAD 41 produsert og når tok KAD 42 over.? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 11.Juli.2007 Del på Facebook Svart 11.Juli.2007 Det er ingen ting som heter Kad 41. Dette er 2 forskjellige motorer. Kad 42 kom vel på markedet rundt -92, mens AD41P ble produsert fram til ca 2001. Sitér dette innlegget Link to post
storepaasan Svart 12.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2007 OK Takk for svaret, slik er det med glade amatører. Men vet du noe om hvor jeg kan finne serienummeret på KAD'en. Det pleier jo å sitte på høyreside på blokka, men der er det kun noen innstøpte nummer som ikke har noe med serienummeret å gjøre. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.