Vinylester Startet 12.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 12.Juli.2007 Hvilken kartbrikke bruker jeg til en navman 5500 tracker..har en c map max,men den funker ikke,kan det være at prossesoren ikke takler det? Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 12.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2007 Jeg har samme plotter som er kjøpt i USA og heter Northstar Explorer 550, i min bruker jeg C-MAP MAX brikke - 8 EN-M565 EN-C565 Skagerrak, Gøteborg-Egersund-Danmark N Kjøpte den hos Seatronic for 2065,- Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Fairytale Svart 12.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2007 Hei I Navmann 5500 tracker brukes c-map nt+ brikker (tror ikke max passer) Sitér dette innlegget Link to post
Vinylester Svart 12.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2007 Ok,får satse på en nt+ brikke da..var ikke sikker på om brikken var skadet,selv om denne var ny.. Sitér dette innlegget Link to post
Xlnt Svart 13.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2007 Hei Fant brukermanualen til Navman 5500 tracker her: NAVMAN Og der står det visst svart på hvit at den takler kun NT+ brikker under seksjonen "Specifications" på side 36 Jeg blandet visst din 5500 med 5505 Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Vinylester Svart 13.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2007 Takk for opplysningen,da er det bare å få byttet brikken min Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 13.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2007 Hei. Hva med å få oppdatert SW i plotteren? Min Interphase plotter klarte opprinnelig ikke MAX-kartene, men etter en gratis oppdatering går MAX-kartene så det suser. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Kalle Kartoffel Svart 22.April.2016 Link til dette innlegget Svart 22.April.2016 Er det noen som vet hvilen kartbrikke som skal brukes i en gammel Geonav 5. Har fått tak i en ubrukt en uten kart. Svart hvit men som backup er den krute go, hvis man kan finne en kartbrikke som passer. Fikk opplyst at det skulle være Compact flash, men det jeg har fra før som var brukt i en Raymarine C120, passet ikke. Det var for stort. Det skal være et spor langs brikke på ene siden og to hull oppe på ene enden. Kortet er avlangt. Inne i kortholderen på plotteren er det samme type kontakter som på de nye cf brikkene ser det ut som. Er det noen som vet hva dette er og heter??? Sitér dette innlegget Link to post
Kalle Kartoffel Svart 22.April.2016 Link til dette innlegget Svart 22.April.2016 Glemte å si at plotteren er nok fra 1999 eller 2000 ca. Sitér dette innlegget Link to post
ks597 Svart 23.April.2016 Link til dette innlegget Svart 23.April.2016 Hei, Her har du en link til bruker manualen. http://geonav.kgk.ee/others/geonav5/geonav5_eng.pdf . Der står det hva som brukes av brikke. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.