ola dunk Startet 12.Juli.2007 Del på Facebook Startet 12.Juli.2007 hei. åssen er det jeg løsner plata bak hekken fra styre kula. må den løsnes innenfra? har løsnet bolten i bunn av transom og løsnet de boltene oppe. er det bare å dra det bak og ned da? Takker for svar Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 12.Juli.2007 Del på Facebook Svart 12.Juli.2007 det var ikke ett svar eimy.. har ikke peil på spørsmålet men , synes slike tilbakemeldinger er unødvendig.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
S/Y EIMY Svart 12.Juli.2007 Del på Facebook Svart 12.Juli.2007 Tenkte kun på min uforstand SORRY Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 12.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Juli.2007 litt teit ja. kune tenkt meg et bedre veiledende svar. men ikke sikkert alle er kompetente til det da. men venter jeg. Sitér dette innlegget Link to post
liberty Svart 12.Juli.2007 Del på Facebook Svart 12.Juli.2007 Er det et Bravo drev du her så kan du laste ned service manual her http://www.boatfix.com/merc/Servmanl/11/11covr5x.pdf Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 13.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 13.Juli.2007 alpha drev jeg har men kan nok være noe av samme prinsippet. skal kikke etter. takker for det Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 23.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 er det ingen som har tatt av bakre plata på et drev før. det som henger i styrekula. som igjen sitter i skjoldet. ? trenger en veiledning på dette her. takker så mye Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 23.Juli.2007 Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 Må erlig innrømme at jeg ikke helt forstår hva du ønsker å demontere. Er det selve transom? Ligger en del tips om vedlikehold og rep av Alpha og Bravo drev her: http://www.mercstuff.com/howdoi.htm Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
SF Svart 23.Juli.2007 Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 Manual på Alpha drevet finner du her: http://www.boatfix.com/merc/Servmanl/6/6covr3.pdf Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Bawaria Svart 23.Juli.2007 Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 Har da plukka i filler noen av dem vet du. Du må ta av en mutter på toppen av styrekula (taes av fra innsiden ) , og så må du ta ut bolten som går i gjennom styrearmen som styre kula er festet i På innsiden. Dette kan være plundretet. Ofte greiest å vippe ut motoren, så ut med transomen å gjøre denne på bordet. http://www.boatfix.com/merc/Techbk/94/94hse2.pdf Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 23.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 hei bawaria. der fikk jeg noe mer å se på. men se på nummer 15 watertube. er den hel igjennom. åssen i granskauen skal en få den igjennom uten å demotere????? Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 23.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 det er nemlig gjennom der jeg tror jeg har en aldri så liten lekk. Sitér dette innlegget Link to post
Bawaria Svart 23.Juli.2007 Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 Er det det plundrer med da, det er jo vannrøret her henger disse delene i sammen= 15,16.17.18 Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 23.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 ja. men det er jo bend i begge ender. får man det ut uten å demotere transom og alt det der. osv................... Sitér dette innlegget Link to post
Bawaria Svart 23.Juli.2007 Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 Mener det skulle kunne gå, du skrur av skruene som holder gummikonen og røret vips så er det ute. Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 23.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 da mener du selvfølgelig fra innsiden....???? den flensen... prøvde det. men sat godt sammen git. Sitér dette innlegget Link to post
Bawaria Svart 23.Juli.2007 Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 Ja fra innsiden den sitter låst med en plate med to skruer på. Nei nå må jeg legge meg så at, jeg kan hjelpe trengene båthavarister i morgen Sitér dette innlegget Link to post
ola dunk Svart 23.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 takker så mye bawaria. håper ikke det er så lenge til jeg kan komme opp på siden av båten din... he he. snx. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.