Jump to content

Njaa Yachts (Njaa.no) ?


Rastløs

Recommended Posts

Det er en Jeanneau 34.2 ( 33 foter med fantastisk navn ! ) her i Mandal, som ble kjøpt via njaa.no

Han reiste selv ned for å hente henne i Holland, og da ble han overrasket hvor mange fine andre båter som var tilsalgs...

....men da var alt handelen i boks...

 

Konklusjon: Ta deg en tur til Holland i ferien !!

Link to post
Share on other sites

En finner de fleste båtene fra Njaa på boatshop24.com når man sammenligner priser fra boatshop24 så er ikke de Njaa operer med så halvgærne, men han tjener noen kroner pr. salg, så det er nok prutningsmonn i Nederland og Tyskland. Det er stort sett ex. charter båter som selges av Njaa etter hva jeg kunne se i fjor når jeg var på båtjakt

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

hei, jeg har nett kjøpt en båt fra njaa.... prisene e noenlunde, men han har ikke virket som om han ville prute så mye for oss...

dette kan ha noe med at vi (jeg og en kompis) ikke er så veldig gamle, i en båt selgers øyne. føler at vi ikke er blitt tatt helt seriøst. no skal jeg teste om han faktisk tar oss seriøst, jeg fandt i går ut at det lekker fra kryssholten på babord side, og dette er noe som selger helt garantert har visst om, og jeg skal klage ganske greit til njaa...

bortsett fra at vi ikke fikk det helt som jeg ville, og at han va 2 døgn forsein med levering er jeg sånn tålig førnøyd.

sol + øl + seiling -regn = en god sommer..

Link to post
Share on other sites

Har hatt ett par forespørsler om båter han har annonsert...

har definitivt IKKE vært fornøyd med tilbakemelidngen.

 

Enten har det ikke komme svar på henvendelsene, eller så har båten jeg har vær interessert i - kun vært lokkemat..

Dvs. - ikke lenger vært for salg og at tilsvarende kan skaffes- om vi er interessert.

Dessuten er prisene leverert på kjøps-stedet. (Transport til Norsk havn ca. 20.000 Kr. kommer i tillegg.)

 

Geir :seeya:

Geir :seeya:     oviklogo2.jpg

Link to post
Share on other sites

Han skaffer også nye båter, men vær klar over at garantien da blir i Holland, og at norsk reklamasjon i 5 år ikke gjelder. Norske underleverandører har vel i båtbransjen rykte på seg for å ikke prioritere garantier som gjelder egenimport. Jeg syntes det var deilig å ha lokal 2 års garanti, og 5 års reklamasjon, men for all del, ikke for enhver pris.

 

Ved kjøp av nyere bruktbåt ville jeg gitt mindre for en egenimportert båt av samme årsak.

Link to post
Share on other sites

Er det noen som har erfaring med kjøp derfra, og er prisene reelle ?

 

Jeg scanner nå markedet for alle aktuelle nyere bruktbåter, og de synes som om man kan få mye båt for pengene fra dette firmaet. Spørsmålet blir bare hva er sluttprisen ?

:confused:

 

Har litt erfaring med Njaa Yachts for tre år siden. Båtene han da hadde tilbudt var noen han kanskje kunne skaffe, prisene i annonsene var ikke de han ønsket for båtene, og da jeg stilte noen (tydeligvis) ubehagelige spørsmål la han bar på!

 

M

Skipper på S/Y "Hei serr'u serr'u hatten!"

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...