Jump to content

Båtplassen medlemmer møtes...Hvor


Birchwood 320

Recommended Posts

Sitter og lurer på en slags tråd hvor en om en vil selvsagt kan legge inn hvor man er på tur. Eg ligger i Bergen havn og om noen er i nærheten eller vil stikke innom så er dere velkommen.

 

Tanken var vel at det kan fungere slik at medlemmer kan finne hverandre om dei ønsker. Vimpel er ikke alle som har og heller ikke lett å se i et mylder av båter slik det er her nå.

 

Mvh

wellcraft

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Om du tar et søk ettet "sommerbåtferien 2007" så finner du noen regionale tråder som er ment for akkurat det bruket.

 

Jeg startet vestlendingtråden for at vi kunne fortelle hvor vi til enhver tid er dersom vi ønsker besøk av andre båtplassfolk. Jeg har ikke bidratt stort i år fordi ferien ikke starter før om to uker men det skal nok ordne seg etterhvert :cool:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...