arnstein156 Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Har en ny Mercury Optimax 135 med smartcraft-instrumenter. Alt er nytt fra butikk, så jeg regner med de ordner opp - men kan jo være greit å lufte med gjengen her for mulige feilkilder... Saken er at jeg ikke får trimindikator til å fungere, verken på seperat klokke, eller digitalt i display. Fikk en ny klokke som de mente skulle/kunne bøte på problemet, men dette hjalp (selvsagt) ikke. Er det en egen giver fra motor, eller går dette på "samlekabelen" som resten av instrumentene er koblet til? Quote You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge Link to post Share on other sites More sharing options...
chagall Posted July 14, 2007 Share Posted July 14, 2007 Hei, har Optimax men ikke Smart Craft. Er det kun instumentet som ikke fungerer eller får du ikke justert trimm/tilt på motoren. Mulig jeg misforstår? Vil nok tro at denne går i "samlekabelen" sammen med resten. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
arnstein156 Posted July 15, 2007 Author Share Posted July 15, 2007 (edited) Kun instrumentet/instrumentene. Trim/tilt fungerer 100%. Alle andre instrumenfunksjoner fungerer. Edited July 15, 2007 by arnstein156 (see edit history) Quote You'll never walk alone | Klubb Alfa Romeo Norge Link to post Share on other sites More sharing options...
chagall Posted July 15, 2007 Share Posted July 15, 2007 Syntes du bør la "butikken" ordne dette problemet. Må vel være kontaktproblemer. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts