Roger jo Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 (redigert) Ballen og ta bussen eller sykle til Traneberg. Flinchs var/er berømt for sin Rødspette middager (2012?) Redigert 4.Juli.2014 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Mariell Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Ballen. Tror bussen, som på Læsø og Ærø er gratis. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
MajorAndy Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Er du ikke på AIS, Tom? Synes ikke jeg kan se dig? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 (redigert) Takk for tipset alle sammen. Jeg har litt nettproblemer, så jeg må sjekke om det er mulig å kjøpe et simkort med data her nede. Ligger nå i Grenaa, og drar til Ebeltoft i morgen tidlig, hvis alt går etter planen. Vurderer da om vi går til Samsø, og deretter over til Sjælland, eller om vi drar videre nedover. København er ihvertfall lagt inn i planene. Får håpe det går like lett å få plass der som i fjor. Redigert 4.Juli.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 (redigert) Redigert 4.Juli.2014 av roger-jo (see edit history) Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Roger jo Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 I går steg temperaturen i dag har det hvert VARMT 25, 9 C og 20,2 c i vannet nå kl. 1910. I morgen skal det bli VARMERE. Endelig er den riktige sommervarmen kommet , men så har vi også lett etter den. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
ravddo Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Vi seilte fra Grenå i dag og er fortøyd i Gilleleie. Så langt jeg kan se er vi eneste norske båten her. Blir videre til København der vi skal vente på en vennebåt før vi går rundt sørspissen av Sverige å Gøta hjem igjen. Vi har stort sett vært forholdsvis heldig med været og har hatt fine etapper. Kun litt regn mellom Sæby og Hals. Sitér dette innlegget www.teamzephyr.blogspot.com Link to post
Tom Rør Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Ligger i Grenå nå,og jeg har ikke sett noen norske her i dag, så da tok vi over da dere gikk ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Tom, vet ikke hvor mange ukene dere har på dere. Har ikke vurdert å gå Lillebelt , Syd av Fyn - Sjælland og så til København den veien? Blir klart endel nm, ekstra. Og intet problem å 2 uker der sør. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Jeg har vurdert det, og jeg må ta et møte med mannskapet. Vi er nødt til å ta hensyn til 15 åringen, så vi bør gå innom steder der det skjer litt mer enn på en "øde ø", sånn at hun ikke kjeder seg alt for mye :-) Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Jeg har vurdert det, og jeg må ta et møte med mannskapet. Vi er nødt til å ta hensyn til 15 åringen. Tidlig oppe i dag Tom.... Kanskje på vei til Samsø? Hilse til mannskapene. Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Helt klart. Noe en må ta hensyn til. Er ikke bare den nøgne ø rundt der da :) Var selv innom Byene, Bogense, Fredricia, Assens, Ærøkøbing , Svendborg og Nyborg, før jeg gikk nordover gjennom storebelt og til Ballen på Samsø, for ett par år siden Helt klart ikke Køben, men f. eks Svendborg er en forholdsvis stor by. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Det høres forlokkende ut, og ferie har jeg egentlig nok å ta av. @ Flid: Sto opp med småfuglene i dag, og vi ankom Ebeltoft litt over halv elleve. De dristet seg til å ta 150; for havneleie . Det er sant som de sier i reklamen "Det er deilig å være norsk i Danmark" Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 (redigert) Feilpost Redigert 5.Juli.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Ta dere ett par dager I Ebelthoft. Det er en by med sjarm. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Prøver med bilde Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Da klarte jeg(med hjelp av fruen) å legge inn bilde :-) Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Ta dere ett par dager I Ebelthoft. Det er en by med sjarm. Tar en tur inn til sentrum nå :-) Skulle ikke forundre meg om jeg klarer å legge ut et par bilder til. Gleder meg til å ta verdeens største treskip i nærmere øyesyn. Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 "Mon Bijou" trives godt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Ebeltoft er et kjempekoselig sted. Er et herlig sted for lunch der, husker ikke helt navnet, kan det være 'gamle rådhus'. Bøf'en der er helt topp ? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Det er 'Gamle Rådhus' Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 (redigert) Kanskje det er stedet for lunch da? Rapport kommer i så fall Redigert 5.Juli.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 For deg som stadig nevner Stjerneskudd. Er/var en liten fiskerestaurant borte I fiskehavna, som het "Den lille måke". Ett lite gult bygg. Beste stjerneskuddet jeg har spist. Restauranten var til salgs for 2 år siden, så jeg vet ikke hvordan ståa er der nå. Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Mariell Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 (redigert) En ting å være obs på. I gamlebyen stenger matserveringen tidlig. På det Det gamle rådhus var det stopp kl 20.00 - 21.00 Var I allefall slik I midten av Juni det året jeg var der. Mulig noe lengre oppe nå I Juli? Redigert 5.Juli.2014 av Mariell (see edit history) Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 (redigert) For deg som stadig nevner Stjerneskudd. Er/var en liten fiskerestaurant borte I fiskehavna, som het "Den lille måke". Ett lite gult bygg. Beste stjerneskuddet jeg har spist. Restauranten var til salgs for 2 år siden, så jeg vet ikke hvordan ståa er der nå. Redigert 5.Juli.2014 av Tom Rør (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.