Pro Open Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Jeg har gått tom for olje til motoren, og klarer ikke spore opp en forhandler på gule sider eller internett i Sogndal. Noen som kan guide litt? Det gjelder Evinrude XD50 totaktsolje til E-Tec-motorer. Jeg sitter forøvrig i Vik, men tror ikke det er mye håp om denne oljen på samyrkelaget her i bygda... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ok67 Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Ser ikke ut til at det er noen i nærområdet. http://www.fischemarine.no/htmlsider/forha...&order=navn Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
chagall Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 http://www.bat-fritid.no/ Florø er vel det nærmeste. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ok67 Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Vik til Florø, da er det vel nesten like greit med Bergen. Hva med å få sendt noe med posten, eller fylkesbåtane ? (om de tar med gods?) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SUN33-Fantine Posted July 16, 2007 Share Posted July 16, 2007 Eg var i Vik i helga .La merke til att det var ein liten båtutstyrsbutikk nede ved havna der.den ligger i ein nedlagt bensinstasjon like ved campingplassen.Ellers so er det ein båtforhandler med butikk på Slinde,der kan du også bunkre diesel og bensin.Reknar med att dei kan hjelpe deg tlf 57676500.Det finst også ein båt forhandler med butikk i Marifjøra Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Pro Open Posted July 16, 2007 Author Share Posted July 16, 2007 Mange takk! Jeg skal gå innom den nedlagt bensinstasjonen i morgen og høre - også skal jeg ringe Slinde. Ellers blir post hjemmefra løsningen tenker jeg. Har god tid, skal ikke hjem til Østlandet før om et par uker. Takk for hjelpa! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts