magbolme Startet 16.Juli.2007 Del på Facebook Startet 16.Juli.2007 (redigert) Eller: Hvorfor velge en seriøs forhandler? Undertegnede kjøpte en Seiwa Barracuda kartplotter hos Landor Larsen Elektronikk i Stavanger våren 2004. Denne plotteren ble spesielt anbefalt for bruk i seilbåt. Jeg fikk problemer med fuktinntrenging allerede første sesongen, og fikk plotteren byttet på garanti. Etter dette virket plotteren greit i en lang periode før jeg igjen fikk problemer. Til slutt sluttet plotteren helt å virke. Jeg leverte plotteren inn til reperasjon hos Landor Larsen. Tilfeldigvis var jeg innom Pronavs hjemmesider like etter og så at det nå sto om denne plotteren at den er beregnet for båter med overbygg eller tett tak. Dette kombinert med fuktproblemene jeg allerede hadde hatt, gjorde meg skeptisk til å fortsette med Seiwa-plotteren. Jeg tok bekymringene opp med daglig leder i LL Elektronikk og skisserte en løsning der vi annulerte kjøpet av Seiwa-plotteren og kjøpesummen med eventuelt fratrekk for bruk ble refundert/ lagt inn i kjøp av ny plotter. Landor Larsen lovet å ta saken opp med importøren Pronav umiddelbart, hvilket de også gjorde. Løsningen vi endte opp med var meget bra for min del. Jeg kjøpte en ny Northstar M84 plotter med div. utstyr, med avslag for det en Seiwa Barracuda koster ny i dag! Jeg vil gjerne berømme Rolf Espen, daglig leder i Landor Larsen Elektronikk (i samarbeide med Pronav) for glimrende service og kundebehanling. Det ble aldri stilt spørsmål om skyld, eller at jeg som kunde skulle ha gjort noe galt. Det ble med en gang forsøkt å finne konstruktive løsninger, og tilbudet (som jeg var meget fornøyd med) ble mottatt få timer etter første kontakt med Landor Larsen! Magnar Bolme Fornøyd kunde Redigert 16.Juli.2007 av magbolme (see edit history) Sitér dette innlegget Skipper på S/Y "Hei serr'u serr'u hatten!" Link to post
Larspo Svart 16.Juli.2007 Del på Facebook Svart 16.Juli.2007 Jeg skulle ha tak i noen litt spesielle koblinger til Navman for et par år tilbake. Forhandleren måtte melde pass og jeg snakket til slutt med noen inne på Pronav som fant fram og sende meg varene direkte (ikke oppkrav en gang). Kjempefornøyd selv med servicen til Pronav. Sendte til og med en mail tilbake den gangen og berømmet de for kunnskap og hastighet. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.