Seiljåtten Startet 16.Juli.2007 Del på Facebook Startet 16.Juli.2007 Er det noen av forumets medlemmer som har erfaringer fra Kristiansand Gjestehavn? Hvordan er inntrykket av denne havnen sammenlignet med de andre havnene dere har besøkt? Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 16.Juli.2007 Del på Facebook Svart 16.Juli.2007 Fin gjestehavn, sentralt beliggende. Rolig. Rent og pent. God service. Var innom ved 2 anledninger i sommer. Sitér dette innlegget Link to post
p.aas Svart 16.Juli.2007 Del på Facebook Svart 16.Juli.2007 Dersom det er heller har vært vind, kan det bli ganske skvalpete på flytebryggene der. Mange har sovet dårlig p.g.a dette. Dersom du velger å gå inn i moloen er det greit å vite at det relativt grunt der (dersom du har dyp kjøl på seilbåten) Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 16.Juli.2007 Del på Facebook Svart 16.Juli.2007 Var innom for å sette noen i land der i forrige uke og det var TRANGT! Anbefaler deg mye heller å benytte uthavnene på Bragdøya (flere mulighet her), Lyngøya eller Flekkerøya. Da får du en naturopplevelse gratis på kjøpet og det er bare en jolletur om noen skulle få urbane abstinenser. Sitér dette innlegget Link to post
jo_no Svart 16.Juli.2007 Del på Facebook Svart 16.Juli.2007 Hvis du derimot har 'liten' båt er Fiskebrygga et bra alternativ. Riktig nok uten tilkopling til strøm eller vann men helt i ly av alt som heter skvulping.. 20 sek å gå til Joker for å handle kolonial; 50 sek å gå til Dolly Dimple. Overnattet der en gang i forrige uke og kommer gjerne igjen Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 16.Juli.2007 Del på Facebook Svart 16.Juli.2007 Har sansen for Kristiansand gjestehavn, men bare hvis jeg kan ligge bak moloen. På utsiden av moloen er det ingen skjerming i det hele tatt. Bra vask- og dusjanlegg. Koselig havneområde. Greie priser etter 1. august. Sitér dette innlegget Link to post
Dolfin Svart 17.Juli.2007 Del på Facebook Svart 17.Juli.2007 Jeg har bare gode erfaringer med Kristiansand gjestehavn. Fint anlegg og gode sanitærforhold. Rød markering i bildet viser hvor jeg lå sist jeg var innom (med seilbåt som stakk 1.80 dypt). Der lå vi godt og skjermet. Bildet er sakset fra finn.no Sitér dette innlegget Link to post
Andy Svart 17.Juli.2007 Del på Facebook Svart 17.Juli.2007 Og øverst i høyre billedkant ser jeg min egen hjemmehavn Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.