oleb Startet 17.Juli.2007 Del på Facebook Startet 17.Juli.2007 Hei, Vi skal gjøre oss en liten tur fra Risør til Kristiansand i sommer. Dette er selvsagt en liten grei tur i godvær, og det satser jeg på, så selve turen ser jeg på som problemfri. Vi skal bruke god tid og kjøre små etapper, rett og slett for å få litt ut av turen. Turen går fra Risør til Arnendal, Arendal til Grimstad, Grimstad til Lillesand og fra Lillesand til Kristiansand. Det jeg lurer på er om det er noen som har noen tips om hvor det kan være fint å ta pauser og ev. ligge for natta (vi planlegger å være borte ca. 3-4 dager alt i alt). Vi er 2 voksne og 2 barn på 1 og 5 år. Det er selvsagt barna jeg tenker på, vi må finne noen fine plasser til dem med strand og leker osv. Er også interresert i om noen har noen tips om andre steder vi bør "oppleve" på veien. Mvh, Ole Sitér dette innlegget Link to post
oleb Svart 20.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juli.2007 Hei igjen. Er det virkelig ingen som kan komme med noen innspill her? Mvh, Ole Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 20.Juli.2007 Del på Facebook Svart 20.Juli.2007 Synes indre lei på innsiden av tverrdalsøya og flosta mellom tvedestrand og arendal er et must nå du har båt uten mast. Ellers lå jeg en gang på en spennende øy som jeg mener het furøya utenfor tvedestrand. Her var mange spennende stier osv som barna kanskje kan utforske. Hva gjelder strender osv har kanskje noen andre gode tips. En tur innom Merdøy ved Arendal er vel heller neppe dumt om det er til å komme i land på den lille brygga som er der. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 21.Juli.2007 Del på Facebook Svart 21.Juli.2007 Hei og velkommen til Båtplassen. Om du kikker på forsiden finner du Havneforum. Der ligger en rekke anbefalte havner bl.a. på strekket du spør etter. Ellers så vet du sikkert at finnes en rekke havnebøker i handelen. En av de beste er Redningsselskapet sin som du får om du melder deg inn som medlem. Det finnes en hel haug med flott muligheter på dette strekket. 3-4 dager høres lite ut. Bruk heller lengre tid og se ann været. Da er sjansen for en vellykket ferie med barn større. Lykke til med turen Sitér dette innlegget Link to post
sharko Svart 21.Juli.2007 Del på Facebook Svart 21.Juli.2007 I Grimstad kan Ytre Maløye (Kalven) være fin, der er alltid le. På land er det et stort jorde til lek. Strand er også ok. Velkommen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.