madmax81 Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Hei! Jeg har kjøpt meg en Selva 25 2 takkter påhengsmotor. Denne mangler elstart. Så jeg har vært litt rundt på nettet for og finne ut om hvor jeg kan skaffe en slik. Det var da jeg kom over noe interesant, det var at selva 2 takter er egentlig en yamaha som er montert i italia. Er det noen som vet om dette stemmer? Og i så fall kan jeg vel bruke en yamaha starter? Mvh Stig Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mouche Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Mener å huske at alle Selva 4-taktere er Yamaha mens alle Selva 2-taktere er eget produkt! Quote Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post Share on other sites More sharing options...
madmax81 Posted July 17, 2007 Author Share Posted July 17, 2007 oki! Er det noen som veit om det er vanskelig og få tak ideler til motoren? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Baywatch Posted July 17, 2007 Share Posted July 17, 2007 Regner med at importøren, Frydenbø Båtsenter i Bergen, kan skaffe deg deler! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BigCatch Posted August 3, 2007 Share Posted August 3, 2007 Importøren er Frydenbø Båtsenter Leangbukta, Asker.. Og ettermontere el start er ikke noen løsning, må ha likeretter/starter/svinghjul.. Da er det bedre å kjøpe ny/bytte... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts