xpen Startet 17.Juli.2007 Del på Facebook Startet 17.Juli.2007 (redigert) Hei! Har kjøpt meg ny båt. Får den kjørt over fjellet fra Østlandet til Bergen på torsdag av selger. Han bruker en båthenger og båten er 24 fot. Så han må kunne rygge ned i sjøen. Når han har planer om å være her torsdag morgen er det fjære. Noen som vet om en slipp i området helst Sotra / Bergen som er til "offentlig" bruk, som fungerer selv på fjæret sjø?? Evt. en som avt. må inngåes på forhånd... Håper på rask tilbakemelding, da det begynner å nærme seg torsdag med stormskritt!! Redigert 17.Juli.2007 av xpen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 17.Juli.2007 Del på Facebook Svart 17.Juli.2007 Vet ikke helt om den oppfyller kravene dine, men du kan jo høre her: http://kleppe-batlag.no/Kontaktpersoner/kontaktpersoner.html Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 17.Juli.2007 Del på Facebook Svart 17.Juli.2007 Den kommunale kaien ved strømmebroen (søreide), der er en fin bakke og det er bare å rygge ned i sjøen? (hva koster en slik frakt og hvor stor båt kan han frakte ? ) Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 17.Juli.2007 Del på Facebook Svart 17.Juli.2007 Du kan også sjekke på Hjellestad, er en rampe rett ved siden av fergekaien. Vet ikke om den er til noget ved fjære sjø, dog. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
asunde Svart 17.Juli.2007 Del på Facebook Svart 17.Juli.2007 http://fjellbaatlag.com/ Fjell båtlag har en fin slipp, ring de. Sitér dette innlegget Link to post
xpen Svart 17.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Juli.2007 Ola_dunk: Det vet jeg ikke, forhandlet det med i båtprisen. Selger driver med transport Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 17.Juli.2007 Del på Facebook Svart 17.Juli.2007 Ola_dunk: Det vet jeg ikke, forhandlet det med i båtprisen. Selger driver med transport hva båt har du kjøpt deg, bredde og fot?? Sitér dette innlegget Link to post
xpen Svart 18.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juli.2007 24 fot, ca 250 cm bred Sitér dette innlegget Link to post
AndersH Svart 19.Juli.2007 Del på Facebook Svart 19.Juli.2007 Ikke akkurat sotra, og heller ikke akkurat Bergen, men på Os har de en kanonslipp som jeg bruker. Det er "Oselvarlaget" som har støpt en flunkende ny slipp som er utrolig slakk og fin, med godt grep for bilen. Like over broen i Os sentrum (mot Hattvik/Solstrand) og til høyre (10 meter fra broen). Langs stort nytt oransje nøst. Slippen er fri for alle å bruke, men man bli oppfordret til å ta med seg en giro fra en postkasse og betale 100,- pr. år om man vil bruke slippen fast. Hvilket jeg gjorde. Bedre løsning det enn disse nissene nedenfor her jeg bor som har stengt hele slippen med steiner for å unngå at den er til nytte for noen. Sitér dette innlegget AndersH Klavenes 1375 (selvbyggerbåt) Link to post
Hydrox Svart 19.Juli.2007 Del på Facebook Svart 19.Juli.2007 Glem rampen på hjellestad med en 24 foter på henger, all for bratt. Ser for meg sjøsetting av båt, henger og bil. Ser til stadighet folk slite med å komme seg opp og ned med 2 vannscootere på henger. Hilsen en som har slitt ut sko i de fleste størrelser på Hjellestad. Sitér dette innlegget Link to post
xpen Svart 19.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2007 Hei Takk for mange svar. Båten er i skrivende øyeblikk på vei over fjellet. Jeg endte opp med å ringe fjell båtlag, og der var det bare å møte opp og si fra til noen som var på anlegget og be de låse opp. Koster kr 200,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.