mateco Startet 17.Juli.2007 Del på Facebook Startet 17.Juli.2007 Har et Onan aggregat på 5 kW og ser nå at jeg trenger å skifte ut en del på dette. Er det noen her inne som kan hjelpe med forhandlere til disse strøm aggregatene ?? Skulle også gjerne hatt delebeskrivelser/ brukermanual. Finnes dette i pdf-format noen plasser?? Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Bagheera Svart 18.August.2007 Del på Facebook Svart 18.August.2007 Hei. Vet det er en stund siden du stilte ditt spørsmål, men jeg vet hvor du skal henvende deg. Jeg har selv et 6,5 Kw (MCCK) Onan aggregat i båten. ( som jeg selv sliter med om dagen...) Onan er kjøpt opp av sammer eier som Cummins og Mercruiser. Forhandler holder til i Drøbak Husker ikke helt hva de heter, men de har telef 64907080 Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 24.August.2007 Del på Facebook Svart 24.August.2007 Kan dere gi tilbakemelding om dere har fått kjøpt reservedeler fra Cummings i Drøbak? Jeg kjøpte mitt 7.5 kW fra samme sted. Dersom vi ikke får tak i deler i Drøbak må vi vel forholde oss til Onan i USA? Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 25.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.August.2007 Nå har jeg løst mitt "problem" på egen hånd så behovet for reservedeler er ikke tilstede for øyeblikket, men det vil nok helt sikkert dukke opp en gang i fremtiden. Har sjekka litt på nettet og fant et firma i Sandnes som kanskje kan hjelpe når behovet dukker opp igjen. Anlegg og Marine Service forhandler Onan Marine aggregat, og de må vel kunne hjelpe, skulle jeg tro !!?? Onan Forhandler, Sandnes mvh Mateco Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Hilmar 2 Svart 25.August.2007 Del på Facebook Svart 25.August.2007 kan scanne bok til MDJF hvis noen mangler. Du må snakke med Cummins Norge 1440-Drøbak Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
SIESTA II Svart 1.Juni.2011 Del på Facebook Svart 1.Juni.2011 Snakk med Vestfold Skipservice dem ligger i Tønsberg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.