Jump to content

Deler til Onan aggregat?


mateco

Recommended Posts

Har et Onan aggregat på 5 kW og ser nå at jeg trenger å skifte ut en del på dette. Er det noen her inne som kan hjelpe med forhandlere til disse strøm aggregatene ?? Skulle også gjerne hatt delebeskrivelser/ brukermanual. Finnes dette i pdf-format noen plasser??

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Hei.

Vet det er en stund siden du stilte ditt spørsmål, men jeg vet hvor du skal henvende deg.

Jeg har selv et 6,5 Kw (MCCK) Onan aggregat i båten. ( som jeg selv sliter med om dagen...)

 

Onan er kjøpt opp av sammer eier som Cummins og Mercruiser. Forhandler holder til i Drøbak

Husker ikke helt hva de heter, men de har telef 64907080

Link to post
Share on other sites

Nå har jeg løst mitt "problem" på egen hånd så behovet for reservedeler er ikke tilstede for øyeblikket, men det vil nok helt sikkert dukke opp en gang i fremtiden.

 

Har sjekka litt på nettet og fant et firma i Sandnes som kanskje kan hjelpe når behovet dukker opp igjen.

Anlegg og Marine Service forhandler Onan Marine aggregat, og de må vel kunne hjelpe, skulle jeg tro !!??

 

 

Onan Forhandler, Sandnes

 

 

mvh

Mateco

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

  • 3 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...