Pamdora Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Hei jeg har lett litt på forumet her men har ikke funnet noen innlegg om dette jeg har en FM L5 motor og skal bytte oljefilter på den men har ikke funnet noen steder hvor det står hva slags filter jeg skal bruke er det noen her på forumet som kan hjelpe meg. Mvh Pamdora Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rogeri Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Er ikke dette en saktegående FM, bensinmotor?? Tror ikke det er oljefilter på disse da det er "plaskesmøring"!! Men sikker er jeg ikke? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
roy_n Posted July 18, 2007 Share Posted July 18, 2007 Det er nok oljefilter på L5.Du kan høre med Mekeren i Fredrikstad eller FM motor i Fredikstad de har deler på lager til motoren din. roy_n Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts