jandrea Startet 19.Juli.2007 Del på Facebook Startet 19.Juli.2007 I dag besøkte den lille slepebåten hilmar 2 hjemmehavna mi. Hilmar ble observert i samtale med Marinaeieren. Kanskje vi ser begynnelsen på et nytt maritimt forretningseventyr? Som dere ser, fint manøvrert og fortøyd. Flott båt. Kona synes den var "søt" Jon Sitér dette innlegget Medlem i RS. Har båtførerbevis fra 1989 Båt: Bavaria 31AC Tidligere: Happy 27 Link to post
Hilmar 2 Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Jøss denne har jeg ikke sett før. denne båten var i bruk på kambo marina før. når jeg tenker meg om så jeg at noen tok bilde av meg når jeg skulle til kai på lekteren. Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Ben Sin Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Jeg blir ordentlig glad hver gang jeg ser denne båten. Veldig imponerende. Fortsett det gode sjømannskapet Hilmar. Ben Sin Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Frivakten Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Jeg har både hilst på deg, vært ombord og tatt flere bilder av deg og båten. At jeg var bp-medlem kunne vel du ikke vite. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Hilmar 2 Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Når var du om bord hos meg og hvor? Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Frivakten Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Jeg vil gjerne beholde anonymiteten en stund til. Med sine fordeler. Men jeg kan vel si at siste gangen var i juni og på verftet deres. Men sånn er det å være kjendis. Alle kjenner deg og du ingen. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Hilmar 2 Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 (redigert) var du hos Gyltingen kansje? den grønne taubåten Redigert 19.September.2007 av Hilmar2 (see edit history) Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Frivakten Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Jeg tauer av og til jeg også, men ikke med Gyltingen. Det var siste sjanse. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Hansi Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Fantastisk båt og skipper. Rekrutteringen er med andre ord lovende. Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 19.September.2007 Del på Facebook Svart 19.September.2007 Gyltingen det er jo der jeg jobber. det er jo onkels Taubåt Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.