Jump to content

Er dette en Smuggler?

S.Muggler

Recommended Posts

Er ikke ekspert/smugler, men mener og tror at dette ikke er noen sådan. Ligner ikke noe særlig på den som lå her i fjorden.

Vellkommen til forumet.

Dersom du tar noen bilder bakfra så ble det enklere å se typen.

Edited by jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Enig med Jawik. Smiley her på BP,har nettop vist oss "Restaurering av Smuggler" i en tidligere tråd.

Disse båtene er ikke like. Kan det være flere typer av Smuggler??? :confused:

Har dere noen andre ideer om hvilken båt det kan være?? Skal prøve å få ordnet flere bilder..

Eneste som jeg vet om båten er at den har gått på Vossevangen på Voss som opptrekksbåt for paragliding..

Jeg syns skroget er ganske likt som Smugglers, men mistenker litt hobbysnikring på vindskjerm

Hva med Fletcher ??

Jeg syns skroget er ganske likt som Smugglers, men mistenker litt hobbysnikring på vindskjerm

Hva med Fletcher ??

Linjene er jo tilstede under fenderlisten. Men fra fenderlisten og oppover stemmer det nok ikke. Fletcher har lavere dekkshøyde en den du viste. Sansynligvis har noen bygget opp dekket på denne og hva har vi da. Hadde vært bedre å stadfeste med bilder akterut.

Edited by jawik (see edit history)

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Jeg har som andre har nevnt lenger oppe en Smuggler 21 Cabin. Jeg tror ikke, ut i fra det lille bildene viser, at det der er et Smuggler-skrog. Bl. a. er steglistene "helt feil".

Edited by smiley (see edit history)

AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes!
Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!!