S.Muggler Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette er en Smuggler?? Ikke verdens beste bilde men.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jawik Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 (edited) Er ikke ekspert/smugler, men mener og tror at dette ikke er noen sådan. Ligner ikke noe særlig på den som lå her i fjorden. Vellkommen til forumet. Dersom du tar noen bilder bakfra så ble det enklere å se typen. Edited July 20, 2007 by jawik (see edit history) Quote The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post Share on other sites More sharing options...
chagall Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Enig med Jawik. Smiley her på BP,har nettop vist oss "Restaurering av Smuggler" i en tidligere tråd. Disse båtene er ikke like. Kan det være flere typer av Smuggler??? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jawik Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Her er noen eksempler. 1. og 2. og 3. Quote The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post Share on other sites More sharing options...
S.Muggler Posted July 20, 2007 Author Share Posted July 20, 2007 Har dere noen andre ideer om hvilken båt det kan være?? Skal prøve å få ordnet flere bilder.. Eneste som jeg vet om båten er at den har gått på Vossevangen på Voss som opptrekksbåt for paragliding.. Jeg syns skroget er ganske likt som Smugglers, men mistenker litt hobbysnikring på vindskjerm Hva med Fletcher ?? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jawik Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 (edited) Jeg syns skroget er ganske likt som Smugglers, men mistenker litt hobbysnikring på vindskjerm Hva med Fletcher ?? Linjene er jo tilstede under fenderlisten. Men fra fenderlisten og oppover stemmer det nok ikke. Fletcher har lavere dekkshøyde en den du viste. Sansynligvis har noen bygget opp dekket på denne og hva har vi da. Hadde vært bedre å stadfeste med bilder akterut. Edited July 20, 2007 by jawik (see edit history) Quote The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post Share on other sites More sharing options...
chagall Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 (edited) http://www.smuggler.se/ Her er det noen bilder av gamle Smuggler. 21 fot DC kan vel ligne på den aktuelle båten?? Gå inn på modeller, så finner du den aktuelle. (tror jeg) Edited July 20, 2007 by chagall (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Smiley Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 (edited) Jeg har som andre har nevnt lenger oppe en Smuggler 21 Cabin. Jeg tror ikke, ut i fra det lille bildene viser, at det der er et Smuggler-skrog. Bl. a. er steglistene "helt feil". Edited July 20, 2007 by smiley (see edit history) Quote AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post Share on other sites More sharing options...
chagall Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Du har nok rett , steglistene stemmer ikke på noen. Dette er nok en (kopi)? av en Smuggler.? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts