S.Muggler Startet 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 20.Juli.2007 Noen som kan bekrefte/avkrefte om dette er en Smuggler?? Ikke verdens beste bilde men.. Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 (redigert) Er ikke ekspert/smugler, men mener og tror at dette ikke er noen sådan. Ligner ikke noe særlig på den som lå her i fjorden. Vellkommen til forumet. Dersom du tar noen bilder bakfra så ble det enklere å se typen. Redigert 20.Juli.2007 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
chagall Svart 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 Enig med Jawik. Smiley her på BP,har nettop vist oss "Restaurering av Smuggler" i en tidligere tråd. Disse båtene er ikke like. Kan det være flere typer av Smuggler??? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 Her er noen eksempler. 1. og 2. og 3. Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
S.Muggler Svart 20.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 Har dere noen andre ideer om hvilken båt det kan være?? Skal prøve å få ordnet flere bilder.. Eneste som jeg vet om båten er at den har gått på Vossevangen på Voss som opptrekksbåt for paragliding.. Jeg syns skroget er ganske likt som Smugglers, men mistenker litt hobbysnikring på vindskjerm Hva med Fletcher ?? Sitér dette innlegget Link to post
Jawik Svart 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 (redigert) Jeg syns skroget er ganske likt som Smugglers, men mistenker litt hobbysnikring på vindskjerm Hva med Fletcher ?? Linjene er jo tilstede under fenderlisten. Men fra fenderlisten og oppover stemmer det nok ikke. Fletcher har lavere dekkshøyde en den du viste. Sansynligvis har noen bygget opp dekket på denne og hva har vi da. Hadde vært bedre å stadfeste med bilder akterut. Redigert 20.Juli.2007 av jawik (see edit history) Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
chagall Svart 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 (redigert) http://www.smuggler.se/ Her er det noen bilder av gamle Smuggler. 21 fot DC kan vel ligne på den aktuelle båten?? Gå inn på modeller, så finner du den aktuelle. (tror jeg) Redigert 20.Juli.2007 av chagall (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Smiley Svart 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 (redigert) Jeg har som andre har nevnt lenger oppe en Smuggler 21 Cabin. Jeg tror ikke, ut i fra det lille bildene viser, at det der er et Smuggler-skrog. Bl. a. er steglistene "helt feil". Redigert 20.Juli.2007 av smiley (see edit history) Sitér dette innlegget AASS for OSS! Drikk Aass og piss Ringnes! Drikk aldri vann (og spis ikke den gule snøen)!! Link to post
chagall Svart 20.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 20.Juli.2007 Du har nok rett , steglistene stemmer ikke på noen. Dette er nok en (kopi)? av en Smuggler.? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.