Hans-Petter Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 jeg har en volvo aqad40b ,denne motoren stopper bare en skjelden gang på nøkkelbryteren,jeg har målt på bryteren og funnet den iorden,jeg har målt på dieselpumpen ,den får 12volt når bryteren står i stopp posisjon, begynner å bli lei av å stoppe motoren på stopp hendelen på pumpen, er det noen som har vært borti dette tilfelle. Quote Link to post
Hans-Petter Posted July 20, 2007 Author Share Posted July 20, 2007 ja,bare omvendt det har jeg også. Quote Link to post
Motoren Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Mener at der skal være 0 volt når den står nøkkelen står i stopp. Virker som den er feilkoblet vis der også er 12 volt når den står i drift. Quote Link to post
SveinHa Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Mener at der skal være 0 volt når den står nøkkelen står i stopp.Kjenner ikke 40b men på 41a skal der i alle fall være 12V påstoppmagneten i stopposisjon og jeg vil tro det er det samme på 40b. Høres ut som om det er selve stoppmagneten som streiker og den er enkel å skifte. Quote Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Hans-Petter Posted July 20, 2007 Author Share Posted July 20, 2007 finnes det en beskrivelse på hvordan man bytter stoppmagnet??? Quote Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.