BårdK Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Får inn noen liter vann akter ved roret når jeg gir på litt - det dreier seg om alt fra 2 til 7-8 liter ved lengre turer. Får ikke tatt det med vannpumpa siden det ikke blir nok vann til at det blir vakuum, men allikevel så mya at det skvulper over på dørken i akterkabinen. Forsøker å finne en "smørekopp-greie", men det klarer jeg altså ikke - har studert papirene som fulgte med båten uten resultat og visuelt inspisert der "rorsylinderen" går ned til roret (beklager amatørmessig terminologi, men slik er det bare). Noen som har et tips eller to? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tutti Frutti Posted July 20, 2007 Share Posted July 20, 2007 Jeg antar det er samme system som beskrevet i denne tråden. klikk HER Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BårdK Posted July 21, 2007 Author Share Posted July 21, 2007 Takk for tipset Sverre Olav, jeg ble muligens noe klokere. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BårdK Posted August 13, 2007 Author Share Posted August 13, 2007 Har nå funnet en "spesialtang" (som jeg opprinnelig trodde var et beslag til noe annet) til å skru smørekoppen på bildet med, nå er spørsmålet hvor mange omdreininger jeg skal skru og hvor ofte? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts