Jump to content

Fremdeles lyd i Bravo drev...

colabrus

Recommended Posts

Heisan og velkommen til BRavo drevenes verden.. Bravo drev er bare slik.. :crazy:

Mitt Bravo3 lager en slags klakk klakk lyd både i gir og fri på tomgang.. Slik er dei bare.

Noen har blitt kvitt lyden eller hvertfall redusert den med andre oljer og QMI behandling. Prøvde selv en gang og med bra resultat men så hadde eg drevet på service og dei skiftet olje og etter en stund kom lyden igjen,

Mvh

John

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Denne knatrelyden i fra disse drevene er bare sånn. Merkes veldig godt når du har gått et stykke og sakker på. Tykkere olje vil kansje redusere lyden, men det blir på bekostning av noe annet. Bruk den oljen som er foreskrevet for drevet. Mitt bravo1 drev er flett nytt og jeg har akkurat samme knatringen ved tomgang og av og til ved sakte fart.

Beste er hvis du har mulighet til å sammenligne med noen som har samme drevtype, da vil du merke om du har samme lydene eller noen ugler i mosen...

Kan skrive under på det samme litt klakking i drevet på tomgang er helt normalt og finnes i mitt bravo 3x fra 2004 med 180 timer på telleren. Det har det forøvrig vært på alle mine drev også VP 270 og 280.

Når du får stygge ulyder med drevet gir og med godt pådrag på motor, da er det grunn til bekymring.

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...