Kansas Startet 21.Juli.2007 Del på Facebook Startet 21.Juli.2007 Etter å ha skrudd litt på en slik, ble jeg kontaktet av en kamerat som har tilsvarende motor. Nedre tannhjul i startmekanismen var knekt i to (En etter sigende, bemerkelsesverdig pen knekk), og spørsmålet oppsto: Er dette todelt i utgangspunktet (Altså "klamret" sammen på et vis)? Har ikke muligheten til å inspisere selv da jeg er fysisk på et annet sted, men jeg tenkte jeg kunne høre om noen andre har vært borti dette. Selv kan jeg ikke huske det, da denne biten ble stående da jeg i sin tid hadde resten fra hverandre, men det høres noe sprøtt ut at det skulle være todelt. Dersom den skal være hel: Finnes det noen som har, eller kan tenkes å ha et slikt liggende - pent brukt? Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 21.Juli.2007 Del på Facebook Svart 21.Juli.2007 (redigert) Kan ikke tenke meg det skal være todelt men mulig. Har startstativ til en Sleipner 5-7hk fra 1950 en gang. (2 sylindra) Kanskje dette kan passe? Redigert 21.Juli.2007 av Sleipner93 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Kansas Svart 22.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Juli.2007 Litt skeptisk. Konstruksjonen ligner jo veldig (tror dette er en 1967-mod), men jeg føler for å undersøke det. Hva skal du ha for det? Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 22.Juli.2007 Del på Facebook Svart 22.Juli.2007 Ingenting nesten, 50,- ? Er det mye eller ? Sitér dette innlegget Link to post
Kansas Svart 1.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2007 Beklager jeg ikke ga noe svar, jeg har funnet ut at jeg drøyer det hele, men takk for tilbudet uansett (Ingenting galt med prisen forresten). I henhold til en kar jeg spurte, skulle alle Sleiner starthus være like etter krigen, men jeg har også sett litt forskjelige varianter i det lokale kystlaget uten at jeg vet hvor gamle disse var.... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.