Jump to content

Brannslokkingsaparat / Sikring


Jawik

Recommended Posts

Var så uheldig her i uken å lene meg på håndtaket til aparatet. Og derved utløste det seg :headbang: . Var nokså rask med å få vekk handen så det ble ikke det helt store sølet. Da jeg tok en nærmere titt - når tåken hadde lagt seg og jeg hadde funnet veien ut - viste det seg at sikringspinnen var borte. Har sansynligvis dotte ut uten at jeg har merket det. Så jeg anbefaler dere å skjekke at pinnen er til stedet :smiley:, så ungår dere overraskelsen. Noe dritt er det å vaske bort pulveret.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

En liten historie i samme gate fra en kjenning av meg:

Pappa alene hjemme og skulle lage middag. Midt i middagen måtte han i barnehagen hente knerten og glemte å slå av komfyren. Da han kom hjem røyk det kraftig i grytene men ingen fyr så det gikk jo bra. Det var da han kom til å tenke på at pulverapparatet skulle vendes en gang i blandt og det var lenge siden sist. Pappa henter apparatet og snur det på hodet og dermed utløser det fordi knerten hadde fjernet sikringen en eller annen gang :cryin: Trasig å tømme pulverapparatet i stuen uten grunn :headbang: Kona ble så fortvilt at hun tok med ungene og kom på besøk til oss i noen dager....

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Jeg utløste det i båten ! Det var morro det som en vis kar sa. Kona er inntakt hjemme mens jeg fikk drittjobben med å fjerne pulveret. Fin farge - lys blå - over halve salongen.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...