Jump to content

Brannslokkingsaparat / Sikring

Jawik

Recommended Posts

Var så uheldig her i uken å lene meg på håndtaket til aparatet. Og derved utløste det seg :headbang: . Var nokså rask med å få vekk handen så det ble ikke det helt store sølet. Da jeg tok en nærmere titt - når tåken hadde lagt seg og jeg hadde funnet veien ut - viste det seg at sikringspinnen var borte. Har sansynligvis dotte ut uten at jeg har merket det. Så jeg anbefaler dere å skjekke at pinnen er til stedet :smiley:, så ungår dere overraskelsen. Noe dritt er det å vaske bort pulveret.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

En liten historie i samme gate fra en kjenning av meg:

Pappa alene hjemme og skulle lage middag. Midt i middagen måtte han i barnehagen hente knerten og glemte å slå av komfyren. Da han kom hjem røyk det kraftig i grytene men ingen fyr så det gikk jo bra. Det var da han kom til å tenke på at pulverapparatet skulle vendes en gang i blandt og det var lenge siden sist. Pappa henter apparatet og snur det på hodet og dermed utløser det fordi knerten hadde fjernet sikringen en eller annen gang :cryin: Trasig å tømme pulverapparatet i stuen uten grunn :headbang: Kona ble så fortvilt at hun tok med ungene og kom på besøk til oss i noen dager....

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

• Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...