Berggylta Startet 22.Juli.2007 Del på Facebook Startet 22.Juli.2007 Suzuki DT 115 (2-takt) 1999 mod. Får alarm på temp. ved høyt turtall, og kontrollstrålen for kjølevann er blitt litt tynnere. Går utfra at det er impelleren som er i ferd med å takke for seg. Noen her som har erfaring med bytte av impeller på denne motoren. Andre deler som bør byttes samtidig? Enkel/komplisert jobb? Dersom noen skulle ha verkstedhåndbok liggende, hadde det vært til stor hjelp. Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 23.Juli.2007 Del på Facebook Svart 23.Juli.2007 Tror ikke det skal være det største problem visst du har skrudd litt før. Kjøp et rep.kit så får du med alle delene. Sitér dette innlegget Link to post
Berggylta Svart 27.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2007 Var visst ingen her som hadde/ville dele sine erfaringer på dette området, så jeg fant en grei oppskrift etter teskjeprinsippet her: http://continuouswave.com/ubb/Forum3/HTML/011608.html Fulgte denne, og fikk som forventet problemer.....skruene på vannpumpa satt noe inn i helv....fast og jeg klarte å knekke 2 stk. Måtte varme pumpehuset kraftig med propanbrenner for å løsne skruene. (Hadde jeg varmet før jeg begynte å løsne hadde jeg spart meg mye arbeid). Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.