SUN33-Fantine Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Er det nokon som har tips om kor eg kan få kjøpt denne filmen "Deilig er fjorden",helst på DVD.Er også intresert i tips om andre gode båtfilmer med humor.Har nettopp sett gøta kanal 1 og 2 som eg tykte var kjempe bra. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Erik Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) Så nettopp omigjen : At angøra en brygga. Den er jo båt relatert, og meget morsom. Edited July 24, 2007 by Erik (see edit history) Quote Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post Share on other sites More sharing options...
Nøtterøy Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Sannsynligvis den besta av dem alle er en som heter "SS Marta", ubeskrivelig. Vet ikke hvor en kan få kjøpt den andre steder enn på sjømanns kirkene rundt om i verden........ Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SamH Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 (edited) SS Martha torrent .. SS Martha Edited July 24, 2007 by SamH (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bergen Posted July 24, 2007 Share Posted July 24, 2007 Sannsynligvis den besta av dem alle er en som heter "SS Marta", ubeskrivelig. Vet ikke hvor en kan få kjøpt den andre steder enn på sjømanns kirkene rundt om i verden....... Kan kjøpes på nett her: http://www.dvdcity.dk/?52X31X3531X32353639363 Kan også kjøpes via Sjøfartsdirektoratets velferdsavdeling Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Heram Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Hei, Får friske opp litt her :) Noen som har noe nytt om Deilig er Fjorden? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SF Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Den er vist nok aldri utgitt på VHS og DVD men det finnes "private" kopier å få tak i. Det er noen her som kan skaffe den: http://www.filmklubb.no/forum/read.php?f=1&i=83&t=83#REPLY Quote 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post Share on other sites More sharing options...
Sydenfri Posted July 6, 2010 Share Posted July 6, 2010 Filmen kan du bestille for lån på ditt nærmeste bibliotek. Har gjort det og kopiert den...(ikke si det til noen). Kvaliteten på VHS er ikke all verden for å si det mildt, men den passer helt greit til filmen... Rolv Wesenlund og Elsa Lystad er morsomme, og det er artig med mye maritimt stoff for oss som er båtgale, men filmen i seg selv er et makkverk! Terningkast 3! ( 2 for maritimt innhold, 1 for handling) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Marida Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Åsså legge ut bare de 5 første da, det var dårlig gjort. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
ohm Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Ikke får jeg noe fart på torrent-filene heller.. Takk for tipset uansett! Ser ut som en artig sak Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Polarn Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Joda torrenten til SamH funka den. Sett SS Martha nå Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post Share on other sites More sharing options...
ohm Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Der kom den i gang litt ja. Med litt flaks får jeg sett den i natt Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Polarn Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Justitia Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Avmønstret# Posted May 29, 2011 Share Posted May 29, 2011 Er litt rart når .torrent en del ganger blir den eneste muligheten til å få tak i feks en film, eller noe spesiell musikk osv. Føles nesten riktig å bryte loven da... Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SteinarK Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Nå ligger de første 7 delene av "Deilig er fjorden" på YouTube. De siste to delene har kommet de siste dagene, så om ikke lenge ligger nok hele mesterverket på plass Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Diddn Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 (edited) Hei jeg lurer på hvorfor Deilig er fjorden ikke er utgitt på dvd ennå da den egentlig skulle være utgitt på dvd i 08/09. Ser at det er flere enn meg som også er innteressert i å få tak i denne filmen på dvd da hadde det vært kjekt å høre om det er noen som vet noe mer? Er det noen som vet om den i det hele tatt kommer på dvd? Edited August 1, 2012 by Diddn (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Dykker Posted July 10, 2013 Share Posted July 10, 2013 Løfter denne gamle tråden. Noen som vet om hvor man kan få kjøpt "Deilg er Fjorden"? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sap_2000 Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Løfter også denne igjen. Noen som vet? Quote Mvh. SAP Link to post Share on other sites More sharing options...
nordan family 27 Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Hm... Jeg kjøpte den på dvd for noen år siden. Bar preg av å være en kopi av halvgod kvalitet. Skal se om det står noe på coveret Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bonus Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Jeg har nylig kjøpt "Deilig er fjorden" på DVD. Om du googler den, så er det en person i Fredrikstad som selger denne. Jeg husker ikke navnet, men skal søke litt og se om jeg finner det. (Er i båten, og har ikke fakturaen med meg) ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
sap_2000 Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 (edited) Fant den! Takk for tipset Bonus. Så den sist på slutten av 80-tallet som sneip :-) mange gullkorn i den filmen. Memer huske å ha blitt fortalt at den kraftige grunnstøtingen ikke var planlagt... http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47238050 Edited April 19, 2014 by sap_2000 (see edit history) Quote Mvh. SAP Link to post Share on other sites More sharing options...
Bonus Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Sjekk Finn kode 47238050 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bonus Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 Du trekker fortere enn din egen skygge, SAP ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fluefiskeren Posted April 19, 2014 Share Posted April 19, 2014 (edited) Ja, som man søker har forumet svar:-))) Edited April 19, 2014 by fluefiskeren (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Lars Moe Posted April 20, 2014 Share Posted April 20, 2014 En annen perle med båtrelatert underholdning er SOS av Lasse Åberg. Det er en av selskapsreisefilmene. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts