Jump to content

"Deilig er fjorden", hvor kjøpe denne filmen?

SUN33-Fantine

Recommended Posts

Er det nokon som har tips om kor eg kan få kjøpt denne filmen "Deilig er fjorden",helst på DVD.Er også intresert i tips om andre gode båtfilmer med humor.Har nettopp sett gøta kanal 1 og 2 som eg tykte var kjempe bra. :smiley:

Sannsynligvis den besta av dem alle er en som heter "SS Marta", ubeskrivelig. Vet ikke hvor en kan få kjøpt den andre steder enn på sjømanns kirkene rundt om i verden........

• 2 years later...

Filmen kan du bestille for lån på ditt nærmeste bibliotek. Har gjort det og kopiert den...(ikke si det til noen). Kvaliteten på VHS er ikke all verden for å si det mildt, men den passer helt greit til filmen... Rolv Wesenlund og Elsa Lystad er morsomme, og det er artig med mye maritimt stoff for oss som er båtgale, men filmen i seg selv er et makkverk! Terningkast 3! ( 2 for maritimt innhold, 1 for handling)

• 10 months later...

Joda torrenten til SamH funka den. Sett SS Martha nå :sailing::drink::cheers:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Guest Avmønstret#

Er litt rart når .torrent en del ganger blir den eneste muligheten til å få tak i feks en film, eller noe spesiell musikk osv. Føles nesten riktig å bryte loven da...

Nå ligger de første 7 delene av "Deilig er fjorden" på YouTube. De siste to delene har kommet de siste dagene, så om ikke lenge ligger nok hele mesterverket på plass :lol:

• 1 year later...

Hei jeg lurer på hvorfor Deilig er fjorden ikke er utgitt på dvd ennå da den egentlig skulle være utgitt på dvd i 08/09.

Ser at det er flere enn meg som også er innteressert i å få tak i denne filmen på dvd da hadde det vært kjekt å høre om det er noen som vet noe mer?

Er det noen som vet om den i det hele tatt kommer på dvd?

Edited by Diddn (see edit history)

• 11 months later...
  • 9 months later...

Jeg har nylig kjøpt "Deilig er fjorden" på DVD. Om du googler den, så er det en person i Fredrikstad som selger denne. Jeg husker ikke navnet, men skal søke litt og se om jeg finner det. (Er i båten, og har ikke fakturaen med meg) ?