Jump to content

Endelig båtferie!


Dykker

Recommended Posts

Jippi!!!

 

Endelig båtferie!

 

Etter to uker med landferie med familien er tiden kommet for ferie med stor F, nemlig på sjøen. Første stopp er Drøbak, så reiser vi videre sørover.

 

Måtte bare få det ut. Har gledet meg vannvittig til denne delen av ferien!

 

:drink::flag::sailing:

 

 

droebak_640_x_512.jpg

 

 

 

Link to post
Share on other sites

God tur ja. Ligger i Tønsberg, fult av båter. Skulle være rimelig bra vær nå frem til fredag. Litt blåsing fra om med i morgen Onsdag men ikke så ille. Bølgehøyde på 1 til 2 meter melde de på radioen for småbåter i sandefjord.

Ha en flott ferie. :flag::flag_sw::flag_da:

Link to post
Share on other sites

Vi venter til godværet kommer i august. Starter tidlig mandag 6. august og regner med å komme litt syd for Strömstd første dagen, sansynligvis til Havstensund. Deretter er det å leve som fanten i 4 uker før fruen må være tilbake på jobb tirsdag 4. september.

 

Lars H.

(13 dager til ferie)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Håper dere får bedre vær enn meg. Etter 3 uker med lite sol og varme valgte vi å dra hjem på søndag.

Hadde egentlig tenkt å være på¨ferie en uke til, men gikk lei av været.

 

:cheers:

 

3 uker var jo ikke dårlig! Synes igrunnen seilbåt-folket er de som er flinkest til å trosse vær og vind. Noen andre må jo ha 25 grader og sol for å kaste fortøyningene.

 

Vi kjøpte oss jo "vestlandsbåt" i vår, og har ikke angret ett sekund med denne sommeren! Været i sør-norge er oppskrytt :lol:

Redigert av Viksund Bravo (see edit history)

Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...