Jump to content

manuell eller elektrisk lensepumpe


Hervabåten

Recommended Posts

jeg har et innlegg her inne hvor jeg etterlyste nettadresse på Skulstad pumper.jeg har kikket litt på disse,men kom på å spør noen av dere om tips til eletriske pumper som jeg kan bruke i min herva snekke.Vil helst slippe de rådyre pumpene,men en som går nedi bunnen som er ca 30-40 mm bred i bånn.Jeg har en vegg på tvers som det går an å skru fast pumpen i.

Link to post
Share on other sites

Biltema har eleltriske pumper i hauger å lass. Nå er jo ikke Biltema altid kvalitet men visst det skal være i en plastbåt med kalesje som kanskje skal pumpes for vann 1 gang i måneden så er det vel kanskje godt nok?

 

En gang i måneden hvor bor du da? :sailing: MvhBjørn

Redigert av Hasla 26 (see edit history)

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Link to post
Share on other sites

Joda, skal ta den opp på slipp en gang snart tenker jeg. Men har ikke blitt noe av, nå når den ligger i ro er den ganske tett egentlig men under fart lekker det endel. Spesielt bak hvor bordgangene er festet i stevnen (har skal vi skru inn noen gode treskruer) også litt lekkasje ved en sprikke å litt forskjellig. :wink: Den pumpa jeg har nå er automatisk uten noe flottør, biltema flottør i snekke med sabb i virker ikke så bra fant jeg ut :lol:

Link to post
Share on other sites

En Supersub kan anbefales ja! Har en slik selv helt nederst i kjølen, og den fungerer fint som bare det! Den er vel noe av det smaleste som selges, og rimelig er den også. Vel og bra med Skulstad pumpe, men elektrisk er nå mye mer brukervennlig da....

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...