Jump to content

Kvalitetsforskjell på båtflagg


Zach

Recommended Posts

Vil anbefale å investere i norsk flagg. De billige variantene kan være av dårligere kvalitet i tillegg til at noen flaggprodusenter ikke kan lage flagget korrekt. Ser med avsky på sportsbegivenheter der den blå stripen er alt for bred og noen ganger lys blå. På sjøen ser ikke dette ut til å være et stort problem ennå, men vi må være på vakt mot slik vandalisme.

Link to post
Share on other sites

Det er VELDIG stor forskjell på kvalitet. Levetiden kan vaiere fra 1 til 20 sesonger...

Da lønner det seg å kjøpe kvalitet (bokstavelig), men ingen innrømmer vel at flaggene de selger er av dårlig kvalitet(?). Da er det kanskje viktig å velge flagg fra "riktig" produsent, men hvem?

Link to post
Share on other sites

Kjøpte nytt flagg på Maritim, og det har funket greit i en måneds bruk.... men synes ikke kvaliteten virker å være verdt mere enn prisen... men det er kun synsing. Materialvalget er ikke slik som gide norske "hjemmeflagg", men pororsjonene og fargene ser i allefall ut slik de skal være som er det viktigste for meg..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Kjøpte flagg fra Maritim. Det holdt under en sesong. Kjøpte nytt flagg fra Maritim, men denne gangen sydde jeg over aller sømmene rundt flagget. Holder fortsatt - snart 2 sesonger uten å se slitasje.

 

Det er selvsagt farten som utgjør slitasjen. Jeg så den nye redningsskjøta Sundt Flyer i forrige uke og der hadde allerede flagget begynt å flise seg opp. Så med ei snekke så skulle vel de aller fleste flaggene holde i lang tid.

mvh Knut Erik

Link to post
Share on other sites

Så med ei snekke så skulle vel de aller fleste flaggene holde i lang tid.

Med mindre det blåser mye da... gammel flagget tok kvelden under en stiv kuling på Jomfruland 18 mai i år

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...