Fyken Startet 24.Juli.2007 Link til dette innlegget Startet 24.Juli.2007 Har overtatt en heller elendig hjemmesnekret krybbe til snekken, som jeg definitivt ikke kommer til å bruke igjen. Jeg tenkte heller å snekre meg noen løse bukker. Er det noen som har tegninger på kjekke, stablebare bukker som vil passe bra til min KB-snekke på 22 fot (identisk skrog med Sjømann 22)? Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 24.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2007 Har du sett denne? Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 24.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2007 Opplasbukker nå??? Jeg begynner sommerferie til uka! Sitér dette innlegget Link to post
Fyken Svart 24.Juli.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 24.Juli.2007 (redigert) Har du sett denne? Jau, og det er noe i den gate jeg har, men jeg vil altså ha løse bukker. Fire enkle stablebare trekantet skrå bukker som man bare dytter inntill båten. Det er jo ikke noen stor kunst å konstruere dem selv, men dersom noen har tegninger liggende, så takker jeg ja. Opplasbukker nå??? Jeg begynner sommerferie til uka! Hehe. For en gangs skyld tenkte jeg at jeg IKKE skulle sprigne rundt som en tulling etter skruer og plankebiter mens lastebilsjåføren står utålmodig med båten dinglende en halv meter over plenen min. Isen kommer jo som julaften på kjerringa hvert år ... Redigert 24.Juli.2007 av Fyken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 26.Juli.2007 Link til dette innlegget Svart 26.Juli.2007 (redigert) Dette ble diskutert tidlig i Bastard-tråden også. Gerhard Redigert 26.Juli.2007 av Gerhard (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.