Jump to content

Bukker til opplag


Fyken

Recommended Posts

Har overtatt en heller elendig hjemmesnekret krybbe til snekken, som jeg definitivt ikke kommer til å bruke igjen. Jeg tenkte heller å snekre meg noen løse bukker. Er det noen som har tegninger på kjekke, stablebare bukker som vil passe bra til min KB-snekke på 22 fot (identisk skrog med Sjømann 22)?

Link to post
Share on other sites

Har du sett denne?

 

Jau, og det er noe i den gate jeg har, men jeg vil altså ha løse bukker. Fire enkle stablebare trekantet skrå bukker som man bare dytter inntill båten. Det er jo ikke noen stor kunst å konstruere dem selv, men dersom noen har tegninger liggende, så takker jeg ja.

 

Opplasbukker nå??? Jeg begynner sommerferie til uka!

Hehe. For en gangs skyld tenkte jeg at jeg IKKE skulle sprigne rundt som en tulling etter skruer og plankebiter mens lastebilsjåføren står utålmodig med båten dinglende en halv meter over plenen min. Isen kommer jo som julaften på kjerringa hvert år ...

Redigert av Fyken (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...