Lankapower Startet 25.Juli.2007 Del på Facebook Startet 25.Juli.2007 Hei! Har kjøpt en Zodiac zoom 260 s som jeg ikke får inn dørken på Er det noen som har triks/ tips ?? Sitér dette innlegget Link to post
atletico1 Svart 25.Juli.2007 Del på Facebook Svart 25.Juli.2007 Kan det være at dørkplatene må settes inn før du blåser opp jolla? Sitér dette innlegget Link to post
GeirT Svart 25.Juli.2007 Del på Facebook Svart 25.Juli.2007 Kjenner ikke din båt type, men de fleste gummibåter er like. Kanskje ltt dumt å spørre, men du har vel ikke blåst opp båten helt, før du prøver å ha i dørken ? Fra flat båt: Pump inn litt luft.. nok til at den får formen men ellers er myk. Så legger du inn dørken, for så å toppe opp til fullt trykk. Geir Sitér dette innlegget Geir Link to post
Lankapower Svart 25.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Juli.2007 åja:P Pumpa den for fult jeg takk for svaret Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 25.Juli.2007 Del på Facebook Svart 25.Juli.2007 hehe - ikke førstemann som gjør dette -jeg banna også godt over dette. Når man finner ut av det forstår man også logikken - for dørken ligger godt på plass når pontongene er oppblåst Sitér dette innlegget Link to post
Jack Sparrow Svart 25.Juli.2007 Del på Facebook Svart 25.Juli.2007 ble ganske varm i trøya jeg å med min quicksilver , men med litt luft og rå makt fikk jeg gulvet i ,hos meg virket det som om båten var for liten til gulvet. Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 25.Juli.2007 Del på Facebook Svart 25.Juli.2007 På min begynte jeg forran og gikk bakover. (3 plater) Svetten randt når jeg var ferdig (og litt forbanna ) Hvor lang tid jeg brukte forblir min hemmelighet for der brukte jeg laaang tid... hehe Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 25.Juli.2007 Del på Facebook Svart 25.Juli.2007 Du må sette sammen platene skrå i mot hverandre før du trykker de ned i bunnen.MvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.