enis Startet 25.Juli.2007 Del på Facebook Startet 25.Juli.2007 Hei alle sammen.. som tittelen sier, er det noen som hvet hvem som har form til Nor-Dan Puma? takker for alle svar Sitér dette innlegget Link to post
Naurstad Svart 26.Juli.2007 Del på Facebook Svart 26.Juli.2007 http://www.ndb.no/index.php?m=sider&m_...n=vis&id=25 Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
enis Svart 29.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juli.2007 jeg har nok sett der ja,) har til og med ringt Frode Strandli men det er feil person.. Ingen som vet?? Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 29.Juli.2007 Del på Facebook Svart 29.Juli.2007 du har vel ringt til nor-dan på evje? Regner med at Frode strandli har kjøpt en puma 420 av dem. ikke formen. Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Stian_Matros Svart 31.Juli.2007 Del på Facebook Svart 31.Juli.2007 Jeg var i kontakt med han som står oppført på Nor-Dan sine sider for et par mnd siden ang kjøp av et overbygg. Da forstod jeg det som at han hadde kjøpt formene av Nor-Dan. Rart han sa noe annet til deg da. Han sa han skulle starte produsjon nå utpå sensommeren/høsten. Muligens bare på bestilling da. Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
enis Svart 1.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2007 det var rart han sa noe annet til deg :S jeg ringte ringte til han som het Frode Srandlie eller hva det var, han sa det var flere som hadde ringt han om dette og han sa han IKKE en gang hviste hva en Nor-Dan Puma var..hehe Sitér dette innlegget Link to post
Stian_Matros Svart 1.August.2007 Del på Facebook Svart 1.August.2007 Veldig rart. Jeg har nummeret lagret enda på tlf, under Puma støper 900 66 450. Det er det samme nummeret som står under Nor-Dan sine sider. Dette er 100% sikkert. Snakket med han bare noen dager før jeg kjøpte min Puma. Han kunne skaffe meg både overbygg og vindskjerm. Men som sagt ikke før i høst/vinter. Merkelig... Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
enis Svart 1.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2007 jeg blir bare mere og mere forvirret :S Men jeg sende en mail til Nor-Dan og de sa det var LITE aktuelt å bare selge et overbygg. Men jeg får ringe til han som som du snakket med og håpe at det skjer noe :D Sitér dette innlegget Link to post
Stian_Matros Svart 2.August.2007 Del på Facebook Svart 2.August.2007 Det samme sa Nor-Dan til meg. Men han som hadde kjøpt formene så noe annet ;-) Men han har jo aldri hatt formene så nå skjønner jeg fint lite. Enten har han bløffet til en av oss, eller så har jeg drømt det ;-) Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
enis Svart 2.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2007 Nå har jeg fått tak i han som står oppført på Nor-Dan sin side og denne gangen var han litt mere snakke villig:) så nå er probleme løst :D Sitér dette innlegget Link to post
Stian_Matros Svart 2.August.2007 Del på Facebook Svart 2.August.2007 Rart han sa det stikk motsatte før da. Jaja, da er du vel i havn da Sitér dette innlegget -2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år?? Link to post
puma420r Svart 9.Juni.2009 Del på Facebook Svart 9.Juni.2009 Heihei folkens =) gammel innlegg, men ville bare si at jeg nettopp har kjøpt et halvfabrikat til Puma 420 R, med fenderlist ++, eneste jeg trenger er ratt og stoler, og skru et par skruer selv. betalte 30000 for dette. kunne velge mellom hvit eller blå båt. :) han fraktet båten fra Hamar til Arendal i tillegg Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.