Jump to content

noen som vet hvem som har form til Puma?

enis

Recommended Posts

Jeg var i kontakt med han som står oppført på Nor-Dan sine sider for et par mnd siden ang kjøp av et overbygg.

Da forstod jeg det som at han hadde kjøpt formene av Nor-Dan. Rart han sa noe annet til deg da. Han sa han skulle starte produsjon

nå utpå sensommeren/høsten. Muligens bare på bestilling da.

-2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år??

det var rart han sa noe annet til deg :S jeg ringte ringte til han som het Frode Srandlie eller hva det var, han sa det var flere som hadde ringt han om dette og han sa han IKKE en gang hviste hva en Nor-Dan Puma var..hehe

Veldig rart. Jeg har nummeret lagret enda på tlf, under Puma støper 900 66 450. Det er det samme nummeret som står under Nor-Dan sine sider.

Dette er 100% sikkert. Snakket med han bare noen dager før jeg kjøpte min Puma. Han kunne skaffe meg både overbygg og vindskjerm. Men som sagt

ikke før i høst/vinter. Merkelig...

jeg blir bare mere og mere forvirret :S Men jeg sende en mail til Nor-Dan og de sa det var LITE aktuelt å bare selge et overbygg. Men jeg får ringe til han som som du snakket med og håpe at det skjer noe :D

Det samme sa Nor-Dan til meg. Men han som hadde kjøpt formene så noe annet ;-) Men han har jo aldri hatt formene så nå skjønner

jeg fint lite. Enten har han bløffet til en av oss, eller så har jeg drømt det ;-)

• 1 year later...

Heihei folkens =) gammel innlegg, men ville bare si at jeg nettopp har kjøpt et halvfabrikat til Puma 420 R, med fenderlist ++, eneste jeg trenger er ratt og stoler, og skru et par skruer selv. betalte 30000 for dette. kunne velge mellom hvit eller blå båt. :) han fraktet båten fra Hamar til Arendal i tillegg :cheers: