Jump to content

noen som vet hvem som har form til Puma?

enis

Recommended Posts

Jeg var i kontakt med han som står oppført på Nor-Dan sine sider for et par mnd siden ang kjøp av et overbygg.

Da forstod jeg det som at han hadde kjøpt formene av Nor-Dan. Rart han sa noe annet til deg da. Han sa han skulle starte produsjon

nå utpå sensommeren/høsten. Muligens bare på bestilling da.

-2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år??

Veldig rart. Jeg har nummeret lagret enda på tlf, under Puma støper 900 66 450. Det er det samme nummeret som står under Nor-Dan sine sider.

Dette er 100% sikkert. Snakket med han bare noen dager før jeg kjøpte min Puma. Han kunne skaffe meg både overbygg og vindskjerm. Men som sagt

ikke før i høst/vinter. Merkelig...

-2007 Jans Entry 25' Halvfabrikat prosjekt, på sjøen i år??

• 1 år senere...

Heihei folkens =) gammel innlegg, men ville bare si at jeg nettopp har kjøpt et halvfabrikat til Puma 420 R, med fenderlist ++, eneste jeg trenger er ratt og stoler, og skru et par skruer selv. betalte 30000 for dette. kunne velge mellom hvit eller blå båt. :) han fraktet båten fra Hamar til Arendal i tillegg :cheers:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...