Bartender Startet 27.Juli.2007 Del på Facebook Startet 27.Juli.2007 Har kjøpt meg en Bartender båt med en Ford 2712 E. Det som er problemet er at jeg ikke kan finne temperaturgiver for Equus instrumenter. Er det noen her som vet hvor jeg kan skaffe dette? Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.Juli.2007 Del på Facebook Svart 27.Juli.2007 Du kan jo prøve her Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Jon-Kåre Svart 27.Juli.2007 Del på Facebook Svart 27.Juli.2007 Bilexstra Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Ketil M Svart 27.Juli.2007 Del på Facebook Svart 27.Juli.2007 Lurer på om ikke Biltema kan være rett sted å begynne. Tidligere hadde de Equus instrumenter, og de ligner nå veldig på de som de har i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Bartender Svart 27.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2007 Takk for gode tips. Sitér dette innlegget Link to post
Jon-Kåre Svart 27.Juli.2007 Del på Facebook Svart 27.Juli.2007 Jeg kjøpte mitt på bilextra Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.