Bartender Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Har kjøpt meg en Bartender båt med en Ford 2712 E. Det som er problemet er at jeg ikke kan finne temperaturgiver for Equus instrumenter. Er det noen her som vet hvor jeg kan skaffe dette? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Faxen Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Du kan jo prøve her Quote Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post Share on other sites More sharing options...
Jon-Kåre Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Bilexstra Quote Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post Share on other sites More sharing options...
Ketil M Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Lurer på om ikke Biltema kan være rett sted å begynne. Tidligere hadde de Equus instrumenter, og de ligner nå veldig på de som de har i dag. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bartender Posted July 27, 2007 Author Share Posted July 27, 2007 Takk for gode tips. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jon-Kåre Posted July 27, 2007 Share Posted July 27, 2007 Jeg kjøpte mitt på bilextra Quote Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts