muff Startet 28.Juli.2007 Del på Facebook Startet 28.Juli.2007 hei allesammen håper det er noen her som kan hjelpe meg litt, jeg kjøpte meg en Sea Ray bowrider 18ft prosjektbåt, men så er jeg ute etter en passende Diesel motor å marinisere til denne, hadde vel egentlig planer om å bruke et VP 290 drev eller lignende, jeg vil også klare og opprettholde den orginale farten som er 40knop med den orginale 130hk bensinmotoren som er orginalt. Hvilke motorer er det lett å skaffe mariniseringsutstyr til, hvem passer på drevene? osv, hvem faktorer er det jeg må passe på? jeg har sett at noen annbefaler Ford Transit motorer 2,5 TD er dette egnende motorer til denne båten? har ingen planer om å montere Bensinmotor i den, grunnen til dette er langsiktig økonomi, håper noen har no rimelige tips til meg, da jeg enda er student. og ikke all verden med penger på boka! håper på bra svar :D Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 28.Juli.2007 Del på Facebook Svart 28.Juli.2007 Hei, en Toyota 2.4 td må vel være bra, av nyere type da. Ser noen tilsalgs avogtil, rundt 15.000. Vet at det blir levert mariniseringsutstyre til disse, søk litt på google da jeg ikke husker navn på leverandør. Jon Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 28.Juli.2007 Del på Facebook Svart 28.Juli.2007 Hei, Det ligger en Transitt motor til salgs på Finn.no ferdig marinisert. http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...s=13&tot=17 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
muff Svart 28.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juli.2007 ja oki men det var bare 90hk? finnes ikke denne i 125hk også? Sitér dette innlegget Link to post
muff Svart 2.August.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2007 ingen som vet, trenger tips sårt! hvordan gir bør jeg velge til en diesel? kan jeg bruke vanlig Volvo penta 290 eller 270 drev? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.