sjefen Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Ha noen peiling på hvor man får tak i stoff til å lage pakninger av, gi gjerne mail, tlf nr. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
TMe Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Biltema eller for mer avanserte materialer Otto Olsen. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
SF Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Denne finner du her: http://www.biltema.no/ Quote 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post Share on other sites More sharing options...
Slagskibet Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Gamle kart er ypperlige til å lage pakninger av. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Droll Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Noen som har noen ideer ang topp pakning da ??, skulle hatt en topp pakning til en 1963 West Bend ( er NLA )..... 2 sylindret 2-takter på 30 hk..... Regner med at jeg må lage en selv, ingen av de jeg har vært i kontakt med har eller kan skaffe Arne Kjetil Quote Deler søkes... Link to post Share on other sites More sharing options...
Janoho Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 Noen som har noen ideer ang topp pakning da ??, skulle hatt en topp pakning til en 1963 West Bend ( er NLA ).....2 sylindret 2-takter på 30 hk..... Regner med at jeg må lage en selv, ingen av de jeg har vært i kontakt med har eller kan skaffe Arne Kjetil hmm, den er verre,kanskje det er best å stanse/skjære ut en fra en kobberplate ? Du må jo ha forsterkninger rundt hullene hvis det hadde vært en vanlig toppakning, ,men en kobberplate burde vel duge.. Jon Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hans-Petter Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 jeg har hørt at det finnes pakningstoff som du kan bruke til toppakning. kansje Wurt har det jeg vet ikke fremgangsmåten. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Droll Posted July 29, 2007 Share Posted July 29, 2007 hmm, den er verre,kanskje det er best å stanse/skjære ut en fra en kobberplate ?Du må jo ha forsterkninger rundt hullene hvis det hadde vært en vanlig toppakning, ,men en kobberplate burde vel duge.. Jon Mulig det går, har en ide om å lage mesteparten av etellerannet paknings materiale, MEN klippe/skjære ut selve sylinder området ifra en topp pakning med ca riktig boring..... må eventuelt passe godt på tykkelsen på begge pakninger . Arne Kjetil Quote Deler søkes... Link to post Share on other sites More sharing options...
M/S Bastard Posted July 30, 2007 Share Posted July 30, 2007 Skudd i blinde, men du kan jo høre med Menes Metalworks Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts