roaldbj Svart 13.August.2007 Link til dette innlegget Svart 13.August.2007 Ta en kikk på denne siden http://www.echopilot.com/products/forward_...inum_video.aspx Takk. Jeg ble fasinert over dette siden jeg ar Raymarine ombord: Available in 2 versions, either a video interface box can connect an FLS Platinum to any other display with a composite or S-video input (such as the Raymarine E series plotters, Garmin 30, certain Furuno, Simrad and Navman screens). Alternatively we can provide a complete black box solution comprising of transducer, skin fitting, cables, electronics box and control keypad (no display). Kan noen fortelle litt om sine erfaringer med fremoverseende ekkolodd. Jeg har en kamerat som har Echopilot ombord, men jeg har ikke blitt helt overbevist over påliteligheten. Det er jo relativt store forskjeller i saltkonsentrasjon og temperatur i de ulike vannskiktene. Hvordan håndterer fremoverseende ekkolodd dette, som vel har flere piezoelementeter som sender ut signaler i forskjellige grader i forhold til båten. Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 jeg har også tenkt å legge ekkolodd svingeren min nedi kjølsvinet så langt mot baugen jeg kommer. dette er ett eagle 300 ekkolodd. da me svingeren seende fremover ja. Sitér dette innlegget Link to post
ahamm Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 gammel tråd ja men, fant en båt på finndåttno med bakovervendt svinger. (muligens noe for de med angst for hekksjø så de kan følge med bak seg..) Sitér dette innlegget Har "Daycruiser", er "folk i båt", opptatt av kortsiktig glede i form av fartsrus, beryktet for å bruke den fryktelige paraplydreggen. Link to post
margarus Svart 19.August.2011 Link til dette innlegget Svart 19.August.2011 huff dA:) glemte jo helt og se på datoen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.