Jump to content

Volvo penta md 21 vannpumpe?


Hasla 26

Recommended Posts

Hei jeg skal hjelpe en kamerat med denne vannpumpa da det er slark i lageret,har spurt på ny vannpumpe men syntes dette er dyrt ca5800kr.Er det noen sted som det går og få skaffet overhalte/brukte til en rimlig penge?Og er det noen som har tegninger til denne pumpa?Og så prøver jeg og gå på dokumenter av Volvopente men for ikke åpnet filen hva mangler jeg for og åpne denne?MvhBjørn :confused::wink:

Redigert av Hasla 26 (see edit history)

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Link to post
Share on other sites

Er det denne pumpa du mener (til MD21B):

 

http://www.marinepartsexpress.com/VP_Schem...0INSTALLATI.pdf

 

Du må ha Acrobat Reader installert på PC'en for å se denne linken (tegning av cirk.pumpen til VP MD21B). Du må også ha det samme programmet installert for å laste ned dokumentasjon fra VP!

 

håper dette hjalp deg litt!

 

mvh

mateco

Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !!

Link to post
Share on other sites

Ferskvannpumpa finnes det reppsett til dette har jeg kjøpt hos volvo penta forhandler til rundt 2800kr.

Ofte er det den dyreste delen som blir anbefalt først hos volvo. De har et servise problem.

Det er ofte for stram vifterem som knekker dette lageret.

Det er ikke vansklig å montere dette settet, det eneste kinkige er at lagerene må krympes på (en kald og en varm del)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...