ola_dunk Startet 30.Juli.2007 Del på Facebook Startet 30.Juli.2007 Hva type motorolje skal brukes på en mercruiser 1.7 L. Diesel Motoren er kun kjørt noen timer av forige eier..... hvor mange liter går der ved oljeskift og hva olje er å anbefale? hva type frostveske skal motoren ha (den røde???? hvor får jeg instruksjonsbok/manual på motor og drev.. Takker !!! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Juli.2007 Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 (redigert) hvor får jeg instruksjonsbok/manual på motor og drev.. Takker !!! Fra forrige eier!!! Dette skal følge båten ved salg. Skal se om jeg finner det på nettet også Marine Power på Høvik importerer disse motorene - de burde kunne hjelpe deg også Redigert 30.Juli.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Juli.2007 Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 (redigert) Hvilken årsmodell er motoren din. Det finnes et download senter for Mercruiser motorer der brukerhåndbøker kan lastes ned. Se her Her er for 2003 2004 2005 2006 2007 Redigert 30.Juli.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 30.Juli.2007 Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 Marine Power på Høvik importerer disse motorene - de burde kunne hjelpe deg også Tror nok man må gå via en forhandler. Marine Power er det omtrent umulig å komme i kontakt med, hvis du da ikke tilfeldig skulle kjenne noen der. Jeg har ikke funnet noen mail adresse på Marine Powers nettside. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Juli.2007 Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 De har en litt hemmelig holdning til kundene sine ja. Det enklese nå er antakelig å bruke de linkene som er angitt over. Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 30.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 (redigert) 120 hk diesel.. 2004 mod. motor og drev. Jeg har nettopp kjøpt båten. Der følgte med instruksjonsbøker på engelsk men det hjelper ikke meg, trenger på norsk .. Redigert 30.Juli.2007 av ola_dunk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Juli.2007 Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 da finner du nok det du trenger i linken min over. Er på engelsk riktignok. Si i fra om du trenger hjelp til oversettelse Sitér dette innlegget Link to post
ola_dunk Svart 30.Juli.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 (redigert) da finner du nok det du trenger i linken min over. Er på engelsk riktignok. Si i fra om du trenger hjelp til oversettelse jeg trenger på norsk Ja, jeg trenger hjelp til oversette.. Takker.. Redigert 30.Juli.2007 av ola_dunk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Juli.2007 Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 Holder på å laste ned. Skal se om jeg kan legge ut bilder av de aktuelle sidene med min oversettelse samt min legel disclaimer der jeg fraskriver meg ethvert ansvar for oversettelsen. Jeg er ikke noent teknisk kyndig person så du får ta dette som en legmanns hjelp - ikke som et teknisk råd fra en kyndig person. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 30.Juli.2007 Del på Facebook Svart 30.Juli.2007 skal vi se hva vi får ut av dette. Her er den aktuelle siden på instruksjonsboka Dette er side 53 i instruksjonsboka. Olje: 6,5 liter. 15W40 motorolje for dieselmotor. Mercruiser delenr 92-877695K1 bruk alltid peilepinnen for å få eksakt rett oljemengde. Kjølevæske 8,75 liter. Mercruiser artikkelnummer 92-813054A2 Det står også at noen annet som jeg ikke forstår under Fleetguard Compleat with DCA4 Fleetguard Part Number: CC2825 Obtain Locally Mener å huske at kjølevæaske på motoren min var blå Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.