Jump to content

Da var ny båt i havn!


Platt

Recommended Posts

Har endelig fått tak i en skjærgårdsjeep.  :lol:

16 fot Terhi, Big Fun. Skal brukes til øyturer, vannsport og bading.   :lol:

Tror jeg gjorde årets kjøp! Fikk den veeeeldig billig. Mangler nå bare en passende motor. Leter fortsatt etter en (tur)tresnekke, 28-30 fot, så hvis noen kommer over en...

 

Hadde en fin tur til Tofte for å hente båten. Hvis jeg ikke tar helt feil var det Kommersøy jeg så på høyre side da jeg kjørte fra Sande mot Svelvik?? Så ihvertfall koselig ut der, og er nok verdt et besøk til sommeren.

 

Anyway, er veldig glad for å ha fått ny båt i hagen!  :lol:

 

Bilde

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så mye. :flag:

 

Hvilken prisklasse kunne du tenkt deg? Det ligger en pen Dorry 32 i Østfold til 50 000,-

Den kan du sikkert få ned et par tusen :cheers:

 

Sjekk på båtbørsen. Men det er veldig mye greie tresnekker på størrelsen.

Sjekk ut linke siden til www.baat.no under brukt på internett.

 

Lykke til!

Link to post
Share on other sites

bastard30000:

Hvilken prisklasse kunne du tenkt deg? Det ligger en pen Dorry 32 i Østfold til 50 000,-

Dorry er sikkert en grei snekke, men jeg ser vel etter en litt mer "estetisk pen" snekke.

F.eks. Johnsenkrysser, Spjærøykrysser, Wikstensnekke, osv. De koster nok litt mer, men vi får se...  :nonod:

 

Det må nok bli min. en 40hk til skjærgårdsjeepen!

25-30 knop holder i massevis for min del.  :cryin:

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så meget med ny båt! :nonod:

 

Men hva er det hvite som ligger under båten?   ... det ser så kaldt ut ....

 

Her hos oss er plenene fortsatt grønne og båtene ligger der hvor de skal ligge  -  på sjøen  -  klar til bruk  :cryin:

 

Beklager, jeg klarte bare ikke å dy meg ...

 

Gratulerer igjen  :lol: :lol:

 

mvh

Poseidon

Link to post
Share on other sites

Gratulerer så meget med ny båt! :flag:

 

Men hva er det hvite som ligger under båten?   ... det ser så kaldt ut ....

 

Her hos oss er plenene fortsatt grønne og båtene ligger der hvor de skal ligge  -  på sjøen  -  klar til bruk  :yesnod:

 

Beklager, jeg klarte bare ikke å dy meg ...

 

Gratulerer igjen  :flag: :flag:

 

mvh

Poseidon

Hei

Dårlig gjort :wink: :wink:

Båten ligger inne i hallen, og jeg måker snø  :yesnod: :yesnod:

mvh

giver

Link to post
Share on other sites

:flag:

Neida. Kom over en fin og billig Vestfjord 17 fot'er m/kalesje og 35hk Evinrude. Syntes det var litt "mer" båt! Så da ryker Terhi'en. Ikke lov av Admiralinnen å ha to stk.  :flag:

 

Ellers skal det jo sies at jeg fusker litt i båtmeglerfaget. Er nok den veien jeg har lyst å gå.  Liker å snakke med folk og liker kjøp/salg. Fikk faktisk tilbud om jobb i et av norges eldste/største båtmeglingsfirmaer, men takket av forskjellige grunner nei. Har for tiden søknad inne hos et annet firma, så jeg får håpe.... :wink:


Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...