Platt Startet 8.Januar.2004 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2004 Har endelig fått tak i en skjærgårdsjeep. 16 fot Terhi, Big Fun. Skal brukes til øyturer, vannsport og bading. Tror jeg gjorde årets kjøp! Fikk den veeeeldig billig. Mangler nå bare en passende motor. Leter fortsatt etter en (tur)tresnekke, 28-30 fot, så hvis noen kommer over en... Hadde en fin tur til Tofte for å hente båten. Hvis jeg ikke tar helt feil var det Kommersøy jeg så på høyre side da jeg kjørte fra Sande mot Svelvik?? Så ihvertfall koselig ut der, og er nok verdt et besøk til sommeren. Anyway, er veldig glad for å ha fått ny båt i hagen! Sitér dette innlegget Link to post
Jensen_fra_Vest Svart 8.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2004 :seeya:Gratulerer eller sliter som vi sier her Sitér dette innlegget Mvh. Jens Rytter. Sjarkprosjektet er lagt på is (inntil videre) Link to post
HaJ Svart 9.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 Gratulerer! Nå kan du virkelig glede deg til våren og varmere dager! Håper du blir fornøyd med kjøpet "Det er bedre med en båt i hagen enn ingen i havna" Sitér dette innlegget Hjemmeside/blogg Link to post
Jorg-1 Svart 9.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 Gratulerer med båt.....og det var Kommersøya du så når du kjørte fra Sande til Svelvik. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
PerGunnar Svart 9.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 Gratulerer fra meg også .. og lykke til i jakten på motor Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 9.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 Gratulerer så mye. Hvilken prisklasse kunne du tenkt deg? Det ligger en pen Dorry 32 i Østfold til 50 000,- Den kan du sikkert få ned et par tusen Sjekk på båtbørsen. Men det er veldig mye greie tresnekker på størrelsen. Sjekk ut linke siden til www.baat.no under brukt på internett. Lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
vegardg Svart 9.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 Gratulerer. Jeg har en helt maken en. På min sitter det en 40 hk Yamaha. Toppfart med denne er 28 knop (gps-målt). Båten er utrolig lettplanende. Finnes også styrekonsoll med vindskjerm å få tak i til denne båten... Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 9.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 bastard30000: Hvilken prisklasse kunne du tenkt deg? Det ligger en pen Dorry 32 i Østfold til 50 000,- Dorry er sikkert en grei snekke, men jeg ser vel etter en litt mer "estetisk pen" snekke. F.eks. Johnsenkrysser, Spjærøykrysser, Wikstensnekke, osv. De koster nok litt mer, men vi får se... Det må nok bli min. en 40hk til skjærgårdsjeepen! 25-30 knop holder i massevis for min del. Sitér dette innlegget Link to post
McNeill Svart 9.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 Gratulerer og lykke til med motorjakten. Du kommer sikkert til å mye morro med en 40hk, spessielt dersom du er glad i å stå på vannski! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 9.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 Gratulerer så meget med ny båt! Men hva er det hvite som ligger under båten? ... det ser så kaldt ut .... Her hos oss er plenene fortsatt grønne og båtene ligger der hvor de skal ligge - på sjøen - klar til bruk Beklager, jeg klarte bare ikke å dy meg ... Gratulerer igjen :lol: mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
giver Svart 9.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 Gratulerer så meget med ny båt! Men hva er det hvite som ligger under båten? ... det ser så kaldt ut .... Her hos oss er plenene fortsatt grønne og båtene ligger der hvor de skal ligge - på sjøen - klar til bruk Beklager, jeg klarte bare ikke å dy meg ... Gratulerer igjen :flag: mvh Poseidon Hei Dårlig gjort :wink: Båten ligger inne i hallen, og jeg måker snø :yesnod: mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 9.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Januar.2004 Til Poseidon: Det hvite som ligger under båten er bare et gammelt teppe jeg la der for at hjulene på hengeren ikke skulle bli så skitne og ekle!!! Sitér dette innlegget Link to post
PerGunnar Svart 16.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 Selger du båten allerede?? http://www.finn.no/finn/boat/object?id=400...601&pos=1&rub=7 http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=10...um=2&Catg=11335 ... hva skjer da med øyturer, vannsport og bading. Du har vel ikke gjort unna det allerede Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 16.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 Neida. Kom over en fin og billig Vestfjord 17 fot'er m/kalesje og 35hk Evinrude. Syntes det var litt "mer" båt! Så da ryker Terhi'en. Ikke lov av Admiralinnen å ha to stk. Ellers skal det jo sies at jeg fusker litt i båtmeglerfaget. Er nok den veien jeg har lyst å gå. Liker å snakke med folk og liker kjøp/salg. Fikk faktisk tilbud om jobb i et av norges eldste/største båtmeglingsfirmaer, men takket av forskjellige grunner nei. Har for tiden søknad inne hos et annet firma, så jeg får håpe.... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 16.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 Jasså, ikke Tønsberg vel Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 16.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2004 Tja.....du følger godt med i svingene du bastard30000! Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 18.Januar.2004 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2004 Har søkt på jobb som båtselger der Sitér dette innlegget Link to post
Platt Svart 18.Januar.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2004 Da får jeg bare si lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.