Jump to content

Delaminering i dekk


hlo

Recommended Posts

Jeg har en båt som er slitt av tidens tann og rundt 30 år. Etter mange landinger er det blitt delaminering i dekket der det er naturlig å tråkke når en går om bord. , Hvor stort det er er vanskelig å si men, men jeg regner med at det er rundt 50x50 cm. kanskje noe større. overflaten er helt fin og det er tilgang til endel av område under.

 

Hvordan kan dette utbedres? Jeg ønsker å beholde overflaten og har hørt at epoxy kan sprøytes inn. Har noen noe tips om utbedring av dette?

 

Tips mottas med takk.

Link to post
Share on other sites

Eg har repartert noen delamineringer gjennom åra. Stikk innom apoteket og kjøp en sprøyte(uten nål) 50 el 100 cl, bor noen hull i dekket der delamineringen er, størrelse som passer sprøyta, fyll sprøyta med polyester med herder og press ned i hulla, lat herde. Lykke til.

- Hilsen Leidulf - Tabo22 blogg - Hjemmeside - Jeg er ustoppelig - hvis jeg bare kunne komme i gang....

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...