Jump to content

Pwr/light - knapp henger seg opp på Lowrance Global map 3500


vikers

Recommended Posts

Heisan,

 

Har et problem med denne, og lurer på om andre har hatt samme, eller kan tenke seg til hva som er problemet?

 

Slår på plotteren og med en gang så starter den og "blinke" mellom lys av og på. Jeg får slått den av igjen, men så starter den av seg selv etter bare noen sekunder. Derfor tror jeg nok at det er selve knappen som "henger" seg opp.

 

Gikk fra Oslo til Brevik i helgen, og først etter Stavern så fant jeg ut at ved å starte opp plotteren, for så å fjerne selve knappen - da fungerte det greit.

 

Noen som har vært borti slike ting, og kanskje har en løsning?

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

I helga hadde jeg et noe lignende problem med min Eagle IntelliMap 500.

Den nektet plutselig å la seg slå av. Slokna bare et øyeblikk for så å starte opp igjen. Den eneste måten å slå den av på var å koble fra spenningen.

Etter en "hvilepause" på et par dager virket den igjen normalt (så lenge det varer...). :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

Det er samme diagnose som min....måtte ta sikringen ut for at den skulle slå seg av. Da jeg hentet båten var det flatt batteri grunnet at plotteren hadde stått på hele tiden. Nå ligger den uten spenning, så kanskje er det bedre om noen dager??? :confused:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...